Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jake sa:Undrar om någon kör Ashima skivor. Vad kör ni för klossar? Det är en djungel av alternativ och jag har läst en massa dåligt om Ashima tillsammans med vissa typer av klossar..
Vad funkar? Vad funkar inte? Någon som testa på riktigt?
/J
Kan bero på för stor diameter på skivan till gaffel som inte pallar.Bytte till ashima-skivor idag. XT-bromsar med nya G03-belägg. Efter lite inbromsande på gatan tycker jag att bromsverkan är lite ojämn. Framgaffeln flexar fram och tillbaka i en snabb oscillation vid hård inbromsning.
Är detta priset för en lätt skiva?
Blir det bättre med mera inkörda skivor och belägg?
Är det något fel?
Bytte till ashima-skivor idag. XT-bromsar med nya G03-belägg. Efter lite inbromsande på gatan tycker jag att bromsverkan är lite ojämn. Framgaffeln flexar fram och tillbaka i en snabb oscillation vid hård inbromsning.
Är det något fel?
Fett på skivan på något ställe.Bytte till ashima-skivor idag. XT-bromsar med nya G03-belägg. Efter lite inbromsande på gatan tycker jag att bromsverkan är lite ojämn. Framgaffeln flexar fram och tillbaka i en snabb oscillation vid hård inbromsning.
Är det något fel?