Åsikter om Wahoo Elemnt

• Trådstartare Trådstartare Sam
  • Start datum Start datum
Åsikter om Wahoo Elemnt
Om jag slänger in vasa filen jag körde i fjol i mon roam. Kan jag du se hur jag ligger till tidsmässigt när jag kör nu jämfört med i fjol under turen?

Åsikter om Wahoo Elemnt
Dum fråga kanske, men kan man scrolla vänster bland sidorna på en Elemnt Bolt? Knappen "page" scrollar ju åt höger men det är jävligt irriterande när man råkar trycka en gång för mycket.

Åsikter om Wahoo Elemnt
Fler än mig som upplever att Wahoos datorer blir mer och mer opålitliga? Fungerar överlag utan problem så länge man inte försöker koppla enheten till något annat än sensorer, men övrig konnektivitet är nu lika usel som Garmin var när jag övergav dem. Ständiga problem att ladda upp aktiviteter mot onlinetjänster och nedladdning av rutter, ny firmware och uppdatering av kartorna. Skulle inte rekommendera Wahoos datorer till någon idag och kommer nog prova en Stages Dash när jag känner mig ha råd med en…

Åsikter om Wahoo Elemnt
Min funkar fortf med automatiska uppladdningar till strava och hämtning av ny firmware. Använder dock inte rutter så kan ej uttala mig om det.

Åsikter om Wahoo Elemnt
Hur funkar live segments på Wahoo? Det är irriterande att man bara kan spara 100 st på garmin. Jag tror jag läste nånstans förut att det skulle ha varit problem med det på Elementnt.

Åsikter om Wahoo Elemnt
Jag tycker den har fungerat mycket bra mestadels, haft den runt tre år. Det jag retar mig på är att GPS-noggrannheten är så dålig i skogen jämfört med Garmin eller telefon.
Live segments fungerar bra men har du stjärnmarkerat väldigt många kan du konstigt nog behöva synka några gånger innan alla kommer över. Sedan fungerar ju inte segment som går neråt men det är ju inte Wahoos fel utan Stravas.

Tillbaka
Topp