Herr Thomas
Aktiv medlem
Athleteshop, seriös webshop?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har tips på hur man går tillväga när ett utländskt företag inte levererar betald vara och inte heller betalar tillbaka pengarna? Påtryckningsmedel?AddeKvark sa:Jag har nu sedan den 15:e mars bråkat med dem om en beställning jag gjorde då. Ett antal veckor efter beställningen fick jag beskedet att varan var slut. Sedan dess har jag fått diverse ursäkter blandat med löften om att få pentagar tillbaka men fortfarande inte sett röken av de ca 2500 kronor jag betalat. Jag kommer sannolikt inte handla av dem igen och skulle baserat på min upplevelse inte rekommendera dem till någon annan heller.
AddeKvark sa:Någon som har tips på hur man går tillväga när ett utländskt företag inte levererar betald vara och inte heller betalar tillbaka pengarna? Påtryckningsmedel?AddeKvark sa:Jag har nu sedan den 15:e mars bråkat med dem om en beställning jag gjorde då. Ett antal veckor efter beställningen fick jag beskedet att varan var slut. Sedan dess har jag fått diverse ursäkter blandat med löften om att få pentagar tillbaka men fortfarande inte sett röken av de ca 2500 kronor jag betalat. Jag kommer sannolikt inte handla av dem igen och skulle baserat på min upplevelse inte rekommendera dem till någon annan heller.
AddeKvark sa:Någon som har tips på hur man går tillväga när ett utländskt företag inte levererar betald vara och inte heller betalar tillbaka pengarna? Påtryckningsmedel?
AddeKvark sa:Någon som har tips på hur man går tillväga när ett utländskt företag inte levererar betald vara och inte heller betalar tillbaka pengarna? Påtryckningsmedel?AddeKvark sa:Jag har nu sedan den 15:e mars bråkat med dem om en beställning jag gjorde då. Ett antal veckor efter beställningen fick jag beskedet att varan var slut. Sedan dess har jag fått diverse ursäkter blandat med löften om att få pentagar tillbaka men fortfarande inte sett röken av de ca 2500 kronor jag betalat. Jag kommer sannolikt inte handla av dem igen och skulle baserat på min upplevelse inte rekommendera dem till någon annan heller.