Man skulle antagligen kunna stänga en reaktor till om man kunde tygla den energi som alstras när Happy-gubbar väljer en ironisk/rolig/dubbel-ironisk/cool/trippel-ironisk avatar. Jag väntar med att välja tills ingenjörerna har implementerat den lösningen, så att det inte bara känns som ett helt j-la efterblivet och meningslöst slöseri med tid.
Ingenjörerna är upptagna med ironi.

Man skulle antagligen kunna stänga en reaktor till om man kunde tygla den energi som alstras när Happy-gubbar väljer en ironisk/rolig/dubbel-ironisk/cool/trippel-ironisk avatar. Jag väntar med att välja tills ingenjörerna har implementerat den lösningen, så att det inte bara känns som ett helt j-la efterblivet och meningslöst slöseri med tid.

Vissa drivs att detta, andra av bitter sarkasm, vilket givetvis inte alls är att anse som slöseri med tid, eller efterblivet.

Zinkpasta har inte ändrat åt mig. Han verkar vara fel sorts ingenjör för det. Eller mtp hur han sprider fake news så kan han vara antingen president eller jobba på kvälltidning.

Civilingenjör om jag får be. Ang att ändra andras avatarer så kanske @pbeijer kan bidra med Greasemonkey/stylish-script? Blir ju fortfarande bara client-side dock, server-side känns som att man får leja lämplig rysk hackerorganisation.

Tidigare i tråden finns exempel :)

Men jag trodde det här var ett bildmontage?

3FEB3E7F-5380-4971-AD45-DBF4164E6145.jpeg

Som sagt ser jag inga avatarer, är funktionen avstängd per default? Jag är ingen sån där inschenjör.

Hej. Jag tänkte köpa en ny cykel. Cyklar till och från jobbet, lättare och svårare stigar.
Är 184.5cm lång och väger (1?)67kg. Min skostorlek är 44.5 och jag har kollat på Vitus sentier. Är det den mest prisvärda cykeln för mig som har tummen mitt i handen?

Det blev mer tydligt när avatarerna per default blev dold.

Hej. Jag tänkte köpa en ny cykel. Cyklar till och från jobbet, lättare och svårare stigar.
Är 184.5cm lång och väger (1?)67kg. Min skostorlek är 44.5 och jag har kollat på Vitus sentier. Är det den mest prisvärda cykeln för mig som har tummen mitt i handen?

Tummen mitt i handen kommer hindra din cykling tyvärr, jag rekommenderar nån slags operation innan du ens funderar på detta. Alternativt om det finns nån slags handikapplösning, typ som gripshift fast för ännu mer funktionsstörda?

Det ser ut som din är ett gammal dåligt inscannat skivomslag tryckt med glest raster. Leta upp en bättre.

Syns tydligare när man tittar lite närmare https://happyride.se/forum/data/avatars/o/22/22448.jpg?1580222524

Hittade en mer högupplöst
EDIT: krympte den själv, så ny igen:
men känns som det inte blir mycket bättre.
Tror det det finns en optimal storlek, kanske nerskalningen på Happy inte har universums bättre algoritm för det?

Senast ändrad:
Hur funkar det med de där tilldelade avatarerna med bara färg och bokstav? Är det samma färgkoder som för snusnäsduk i bakfickan? Har man alltid samma färg, varför får man en viss färg och vilken färg är allra bäst?

Tillbaka
Topp