Bikzz

Aktiv medlem
Men vem har den coolaste Avataren ? Kom igen nu, och fixa till bilderna, lite trist med en cirkel med en bokstav.
Röstar såklart på min egen, men Spacekitty's var lite häftig oxå !

Makten

Aktiv medlem
Förstår inte vad folk har emot avatarer. Det gör det grymt mycket lättare att överblicka vem som skrivit vad i en diskussion. Signaturer däremot, stör mest.

Edit: Jag brukar ha Haddock för att jag identifierar mig till viss del med honom. Lite vresig ibland, men entusiastisk och glad när det väl gäller. 😂

Kneecap

Aktiv medlem
Förstår inte vad folk har emot avatarer. Det gör det grymt mycket lättare att överblicka vem som skrivit vad i en diskussion. Signaturer däremot, stör mest.

Edit: Jag brukar ha Haddock för att jag identifierar mig till viss del med honom. Lite vresig ibland, men entusiastisk och glad när det väl gäller. 😂
Tjena!

Eller luktar du fisk?

Haddock är engelska för Kolja, Kapten Haddock hette faktiskt Kapten Kolja i första svenska översättningarna.

Hep

Aktiv medlem

Visst blir det lättare att känna igen skribenter, men då vill det till att avatarerna är tydliga. Din är ju enkel att känna igen (både här och på andra ställen). Risken på Happy är väl bara att det blir ett gytter av 100-pixlars småfeta konsult-IT-ingenjörs-gubbar på cykel. Knappt så man ser däcksbredd och ansiktsbehåring som ju krävs för att se om avataren hör till ens eget folk eller motståndarsidan.

me.I.am

Aktiv medlem
När man är inne i tråden kan det vara bra med avatarer. Dels för lätt igenkänning av inlägg man ska reagera på, som @Hep mycket riktigt påpekade. Och dels för att fylla ut det annars fula tomma breda fältet till vänster.

Men hade gärna kunnat välja att se dom i inlägg, men sluppit dom i inläggslistan, där blir det bara ett rörigt gytter.

Bikzz

Aktiv medlem
När man är inne i tråden kan det vara bra med avatarer. Dels för lätt igenkänning av inlägg man ska reagera på, som @Hep mycket riktigt påpekade. Och dels för att fylla ut det annars fula tomma breda fältet till vänster.

Men hade gärna kunnat välja att se dom i inlägg, men sluppit dom i inläggslistan, där blir det bara ett rörigt gytter.
Den där fattade jag inte, var kommer den ifrån ? England ?

zinkpasta

Aktiv medlem
Egentligen är jag ju väldigt självgod och vill ha en bild på mig själv manual:andes, men denna kändes mer passande för tillfället. Nu när jag ser att man kan ha animerade gif:ar så börjar man dock fundera.

Annars tycker jag Rattnalles är cool, om än lite edgy:
1580232281723.png

D

Deleted member 43681

Guest

Freddie L

Aktiv medlem
Man skulle antagligen kunna stänga en reaktor till om man kunde tygla den energi som alstras när Happy-gubbar väljer en ironisk/rolig/dubbel-ironisk/cool/trippel-ironisk avatar. Jag väntar med att välja tills ingenjörerna har implementerat den lösningen, så att det inte bara känns som ett helt j-la efterblivet och meningslöst slöseri med tid.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer