Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vägrar av princip.
/Surnalle
Jag la bara in en avatar för att det ska se trevligt ut för dom som vill se sådana, har själv stängt av så jag inte ser andras.
Förstår inte vad folk har emot avatarer. Det gör det grymt mycket lättare att överblicka vem som skrivit vad i en diskussion. Signaturer däremot, stör mest.
Edit: Jag brukar ha Haddock för att jag identifierar mig till viss del med honom. Lite vresig ibland, men entusiastisk och glad när det väl gäller. ?
Förstår inte vad folk har emot avatarer. Det gör det grymt mycket lättare att överblicka vem som skrivit vad i en diskussion. Signaturer däremot, stör mest.
Edit: Jag brukar ha Haddock för att jag identifierar mig till viss del med honom. Lite vresig ibland, men entusiastisk och glad när det väl gäller. ?
När man är inne i tråden kan det vara bra med avatarer. Dels för lätt igenkänning av inlägg man ska reagera på, som @Hep mycket riktigt påpekade. Och dels för att fylla ut det annars fula tomma breda fältet till vänster.
Men hade gärna kunnat välja att se dom i inlägg, men sluppit dom i inläggslistan, där blir det bara ett rörigt gytter.
?Den där fattade jag inte, var kommer den ifrån ? England ?
Jag gillar också din, främst eftersom den lyser med sin frånvaro. ;)Jag röstar på min egen. Det får man om man har en katt och en cykel som sin avatar.
Betyder det att han inte får skriva inlägg förrän på tredje sidan?Egentligen är jag ju väldigt självgod och vill ha en bild på mig själv manual:andes, men denna kändes mer passande för tillfället. Nu när jag ser att man kan ha animerade gif:ar så börjar man dock fundera.
Annars tycker jag Rattnalles är cool, om än lite edgy:
Visa bilaga 400512
Hmm, är det bara min du inte ser eller har du stängt av alla?Jag gillar också din, främst eftersom den lyser med sin frånvaro. ;)
Visa bilaga 400513
Bara din.Hmm, är det bara min du inte ser eller har du stängt av alla?
Hmm ja, jag trodde främst det gällde diktatorer, men kanske bäst att rapportera Rattens inlägg för att få det prövat i happydomstol?Betyder det att han inte får skriva inlägg förrän på tredje sidan?
Kan vi komma överens om att han inte får det. Skulle inte det vara skönt?Hmm ja, jag trodde främst det gällde diktatorer, men kanske bäst att rapportera Rattens inlägg för att få det prövat i happydomstol?
Din är också vacker.Egentligen är jag ju väldigt självgod och vill ha en bild på mig själv manual:andes, men denna kändes mer passande för tillfället. Nu när jag ser att man kan ha animerade gif:ar så börjar man dock fundera.
Annars tycker jag Rattnalles är cool, om än lite edgy:
Visa bilaga 400512
Sue me!Hmm ja, jag trodde främst det gällde diktatorer, men kanske bäst att rapportera Rattens inlägg för att få det prövat i happydomstol?
Eller så är det lite med glimten i ögat. ;)Jaha, som vanligt alltså. Lite Trist -----
Skulle vi aldrig ha. Jag avskyr zinkpasta. Vet inte vad jag gör om jag skulle träffa honom irl någon gång.Eller så är det lite med glimten i ögat. ;)
Inte jag heller. Antagligen lura i mig att det är däcktätningsvätska i en behållare som egentligen innehåller squirtlube.Skulle vi aldrig ha. Jag avskyr zinkpasta. Vet inte vad jag gör om jag skulle träffa honom irl någon gång.
Skulle vi aldrig ha. Jag avskyr zinkpasta. Vet inte vad jag gör om jag skulle träffa honom irl någon gång.
Nu blir det ännu mer trist:Jaha, som vanligt alltså. Lite Trist -----
Jag tänkte mer på nån sorts bumfight.Tjena!
Skulle inte bli tillåtet att visa på YouTube iallafall. Men på YouPo....
Ingen skulle någonsin gå på den lätta.Inte jag heller. Antagligen lura i mig att det är däcktätningsvätska i en behållare som egentligen innehåller squirtlube.
Vadå trist. Det är ju skit kul.Jaha, som vanligt alltså. Lite Trist -----
Sarkasm much?Vadå trist. Det är ju skit, kul.
Vad menar du?Sarkasm much?