[Bantning] Visa din vikt

[Bantning] Visa din vikt
Ser det här naturligt ut?

tmp0xxl1.jpg ht=725

Naturligt fritt från steroider, men vackert... det är det inte.

[Bantning] Visa din vikt
Nej, det är ingen smickrande bild, men nu var det inte estetik det handlade om. Vikt var ämnet. När bilden togs vägde jag ca 65 kg, för övrigt.

[Bantning] Visa din vikt
Jag är för första gången på mellan 15-20 år sedan under 90, 88.4 sista gången jag vägde mig. 94-95 nån gång i höstas. Nästa anhalt är 87, sedan 85. Mätte mig också och jag verkar ha växt en eller två cm, till 190 eller 191. Det var ett ganska dåligt mätverktyg jag hade tillgång till.

[Bantning] Visa din vikt
örgelgörgel skrev:
-------------------------------------------------------
> Vampyr-tänder?

Ja, så ser jag ut. Då är det väl lämpligt att du lägger ut en bild på dig, så vi kan kommentera ditt utseende också?

[Bantning] Visa din vikt
Ner mot 65 kg vore nice i backarna men frågan är om det är rimligt. 75 vägde jag sist jag vägde mig (i maj förra året) så 68-70 frammåt säsongen vore inte fel.

[Bantning] Visa din vikt
Drog på mig en snygg tarmsjukdom i höstas och rasade drygt 10kg på 3 veckor, ingen höjdare kan jag säga speciellt då jag tappade hb från 165 till under 130 vilket inte är en höjdare för en konditionsidrottare, med kortisonets hjälp har jag dock kommit upp i normal vikt igen, liten lycka men alltid något.

Ergo, var glad så länge du är tung av egen vilja.

[Bantning] Visa din vikt
Percylurse skrev:
> Ser det här naturligt ut?
>
>
>
> Naturligt fritt från steroider, men vackert...
> det är det inte.

När du pratade om målvikter i flugviktsklassen blev jag lite orolig, anorexi är inte att leka med, minst lika farligt som fetma. Förmodligen farlifare. På bilden ser du dock inte särskilt underviktig ut. Men du måste ju raka armarna, av respekt för sporten.

[Bantning] Visa din vikt
Jag har en väldigt klen "stomme". Mäter 15 cm runt handlederna, t ex. Kör med 40 cm styre på lvg, eftersom axlarna inte är bredare än så. Har S eller XS på de flesta överkroppsplagg, till och med nu när jag är lite rundare än annars. Så strax över 60 kg är inte alls konstigt för min kropp. Just nu, vid ca 69 kg, har jag en påtaglig "muffin top" över kallingarna.

[Bantning] Visa din vikt
geologen skrev:
> Om han har knaprat käcka piller ja. Annars är
> det extremt få som naturligt har en hälsosam
> vikt på 90 kg.

Tjena!

På bilden väger jag 88kg och är nästan mager.. Har aldrig ätit piller eller dylikt.. Använder mig inte heller av produkter som Vitargo, Enervit m.m.. Dock äter jag mycket och bra samt har kul när jag cyklar, dvs tänker inte på cyklingen som träning.. Hälsosam vete fan, för jag har druckit och rökt alldeles för mycket under åren..
För att jämföra med dig så har jag 19,5cm handleder och 50cm axlar.. 182cm lång..

PICT0006.JPG ht=725

edit: Ber om ursäkt för cyklistbrännan och den allmänt groteska bilden.. Hade inget bättre..

Senast redigerad av en moderator:
[Bantning] Visa din vikt
Geologen: Jag vet inte men förutsetter du att alla är en tvärhand hög när du menar att det inte finns någon som har en hälsosam vikt över 90 kg?

[Bantning] Visa din vikt
geologen skrev:
> Mager vet jag inte, men visst, det ser ju normalt
> ut. Fast då är du rejält lång. 190-195 kanske?

Tjena!

182cm står det ovanför ditt inlägg..

[Bantning] Visa din vikt
Kneecap skrev:
> 182cm står det ovanför ditt inlägg..

Nu ja, men inte när jag skrev mitt inlägg.

[Bantning] Visa din vikt
Jag väger in på 103kg :'(
För två veckor sedan vägde jag 102kg men då fick jag nog och tog tag i det, efter detta så har jag tränat mycket cykling. Senast igår satt jag på trainern och matade på i 1.5h. Jag hoppas och tror verkligen att jag har fått tillbaka lite av min benmuskulatur från det att jag gymmade som mest, ser så ut också när jag duschar, börjar kunna urskillja muskulaturen i låren.
Vi får väl se hur det blir framöver, det kanske börjar rasa av mig kilon snart, att gå från ingen fysisk aktivitet till att cykla 5h i veckan och gymma 3 lär göra att kroppen drar på sig en del vätska, men borde inte det ha släppt efter 2-3 veckor?

[Bantning] Visa din vikt
Percylurse skrev:
> Ser det här naturligt ut?
>
>
>
> Naturligt fritt från steroider, men vackert...
> det är det inte.

Det jag reagerar mest på är den tüska ärmlängden och styret, vad har hänt med styret geologen ? :-O T

[Bantning] Visa din vikt
Little Stereo skrev:
> Percylurse skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ser det här naturligt ut?
> >
> >
> >
> > Naturligt fritt från steroider, men
> vackert...
> > det är det inte.
>
>
> Det jag reagerar mest på är den tüska
> ärmlängden och styret, vad har hänt med styret
> geologen ? :-O T

Ärmlängd? Det är ju en väst. (Numera såld.)

Styret, ja du. Jag ville ha cykeln i silver, så när jag fäste den silvriga styrlindan var det bara gaffa som var silvrig, så det blev gaffa. Fult som fan, jag vet. Ramen är såld och resten av komponenterna sitter nu på en svart ram, med svart styrlinda, och svart eltejp som fäster den. Betydligt snyggare!

[Bantning] Visa din vikt
Inte för att gaya mig men om det va en miss tävling mellan Geo och Kneecap, skulle kneecap ta hem... ja alla tävlingar ink bikini-delen.

Jag vill bara förtydliga att alla bilder som lagts ut, har från början lagts ut av egen fri vilja av innehavaren.

Kneecap: det va en helt ok bild, men va Geo tänkte när han la ut sin har jag ingen aning om..

[Bantning] Visa din vikt
65 kg i morse, det börjar ta sig när gravidhullet minskar, yes! Inte fel när benskydden slutar strama, fy fasen :) Jag skall ner mot 57-58 kg i juni var det tänkt, inget badande i vassen för mig. Inte för att vi har nån vass på västkusten, men ändå.

[Bantning] Visa din vikt
Det är i stort sett den enda bilden på mig där jag cyklar.

Sen är det visserligen så att jag själv la ut den, men det ger dig inte rätt att ladda upp den så den faller utanför min kontroll.

[Bantning] Visa din vikt
Det är Jomper som äger den nu, efter att du har lagt ut den. hahahaha

Har du upphovsrättsskyddat den?

Förresten, min flickvän tycker du är en tönt.

[Bantning] Visa din vikt
Percylurse skrev:
> Förresten, min flickvän tycker du är en tönt.

Och hon är, vem?

[Bantning] Visa din vikt
*micke* skrev:
> Pigmachine skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > http://thisiswhyyourefat.com/
> >
> > Mums!
>
> Fy i h-lvete vilka groteska påhitt.
>
> Undrar hur många E:n och skit det är i det
> här:
> http://17.media.tumblr.com/i2dw5nf19jfwm2hfg08UTmG
> Eo1_r1_500.jpg

Tjena!

Baconnaise är riktigt gott faktiskt..

Innehåll:

nutrition-bnaise.gif

edit: Deras baconsalt med cheddarsmak är snuskigt gott på popcorn..

[Bantning] Visa din vikt
Hedlund skrev:
> 70,1 kg i morse, vill komma nånstans mellan 85
> och 90 kg
> och jag är ca 185cm lång

Det är mycket muskler det...

[Bantning] Visa din vikt
Sprockets skrev:
> Ja, bara man inte blir kränkt när man upptäcker
> att det saknas gris i en bacon-produkt.

Tjena!

Det enda som kränker mig när det gäller falsk marknadsföring/produktbranding är pushup-bhar..

[Bantning] Visa din vikt
Vägde innan semestern juli-augusti 78kg på 177cm och var tränad. På semestern ingen träning bara skitmat och öl/prit, fortfarande ingen träning till jul/nyår, låg efter nyår på 86kg (jävla kagge). Började känna lite små krämper i hjärta/bröst. Tog tag i livet började åka längdskidor 4dagar i veckan (startade med 2ggr /v) samt gå minst 1,5h resten av dagarna, äta lite mindre samt max dricka alkohol 1gång per månad. Nu ligger jag å pendlar mellan 80-81kg, men ska ner till mellan 75-78 igen.

[Bantning] Visa din vikt
geologen skrev:
> Nej, det är ingen smickrande bild, men nu var det
> inte estetik det handlade om. Vikt var ämnet.
> När bilden togs vägde jag ca 65 kg, för
> övrigt.

Vad är det för cykel? ser fin ut.

[Bantning] Visa din vikt
~3kg på två veckor! Bara hoppas att viktminskningen håller i sig, takten behöver inte vara så snabb dock.

vikt.jpg ht=559

Fast under 100kg till helgen skulle ju sitta fint! =)

Har ju några kilo kvar...
me.jpg ht=345

Tillbaka
Topp