Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jenny W sa:
NLC sa:Jenny W sa:
Meh, kalenderkrock med annat arrangemang...
Jag och sambon har bokat i kalendern!Jenny W sa:
JohanSkane sa:I egenskap av Kristianstadsbo känner jag att jag borde deltaga på detta, dock förhåller det sig så att klubben har sin årliga Triathlontävling i Karlshamn, så jag ska försöka göra nytta där istället.
Jag önskar alla deltagande en angenäm tur.
Jenny W sa:Bump.
NI har väl inte glömt att pricka in detta i kalendern?
droidekas sa:Nejdå, vi är minst två.
Jenny W sa:droidekas sa:Nejdå, vi är minst två.
Happ. det blir du och jag, droidekas. Jag tar med bullar om du tar med kaffe.
droidekas sa:Jenny W sa:droidekas sa:Nejdå, vi är minst två.
Happ. det blir du och jag, droidekas. Jag tar med bullar om du tar med kaffe.
Jag menade att jag och sambon är minst två. Förhoppningsvis får vi med oss en till så då blir vi sammanlagt fyra.
Sambon slängde även ut en blänkare på en Facebook-grupp som heter Kristianstads Sociala Cyklister och där fanns väl ett visst intresse också.
Ja jag såg att man kan göra så men hur får man fram listan på kommande evenemang?Städar_sällan sa:Sök på banvallscykling
Ehh... ska va mest klart knapot någon vind & 19 gr enligt smhi, kollade precis!Fotfrissan sa:Enligt dagens smhi-prognos så ska det regna en massa på lördag...
Det var regn, regn och åter regn på lördag hos SMHI imorse men nu har dom ändrat till strålande. Sammanfattar väl denna sommar ganska väl tycker jag...Börne sa:Ehh... ska va mest klart knapot någon vind & 19 gr enligt smhi, kollade precis!Fotfrissan sa:Enligt dagens smhi-prognos så ska det regna en massa på lördag...
Ni får ha det så trevligt, synd det krockade med annat!
droidekas sa:Det var regn, regn och åter regn på lördag hos SMHI imorse men nu har dom ändrat till strålande. Sammanfattar väl denna sommar ganska väl tycker jag...Börne sa:Ehh... ska va mest klart knapot någon vind & 19 gr enligt smhi, kollade precis!Fotfrissan sa:Enligt dagens smhi-prognos så ska det regna en massa på lördag...
Ni får ha det så trevligt, synd det krockade med annat!
Sant... man har inte kunnat planera mycket efter vädret!droidekas sa:Sammanfattar väl denna sommar ganska väl tycker jag...
Börne sa:Sant... man har inte kunnat planera mycket efter vädret!droidekas sa:Sammanfattar väl denna sommar ganska väl tycker jag...
Ni tar väl lite foto & slänger upp i tråden så man ser vad man har missat hoppas jag. Om inget annat blir man kanske än mer sugen på att hänga med om det blir fler gånger & det inte krockar med andra aktiviteter!
Trist, trist och lite trist men kunde jag cykla Vasan med min halsinfektion så... ;-)Jenny W sa:Jag har varit hemma från jobbet sen i onsdag då jag åkt på en förkylning. Är därför lite osäker på om jag kommer cykla imorn. Det smarta hade väl varit att vila men jag vill så det värker. Får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon bitti. Ni som startar i Kristianstad hittar utan min hjälp. Eller jag hade inte varit till så mycket hjälp eftersom jag inte har cyklat den här sträckan innan iaf :D
Hur som helst, vänta inte på mig. Jag skriver en rad i tråden när jag bestämmer mig för hur jag gör.
droidekas sa:Trist, trist och lite trist men kunde jag cykla Vasan med min halsinfektion så... ;-)Jenny W sa:Jag har varit hemma från jobbet sen i onsdag då jag åkt på en förkylning. Är därför lite osäker på om jag kommer cykla imorn. Det smarta hade väl varit att vila men jag vill så det värker. Får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon bitti. Ni som startar i Kristianstad hittar utan min hjälp. Eller jag hade inte varit till så mycket hjälp eftersom jag inte har cyklat den här sträckan innan iaf :D
Hur som helst, vänta inte på mig. Jag skriver en rad i tråden när jag bestämmer mig för hur jag gör.
Skämt åsido, hoppas du kryar dig så pass så du kan hänga på. Det kommer inte gå fort alls med dina mått mätt det kan jag lova dig.
Fotfrissan sa:Om du bara är lite kass, men ändå vill cykla, varför packar du inte in cykeln i bilen och kör till Kristianstad, och lika hem? Så blir det inte lika tufft.
Men om du är mer kass så är det nog bäst att vila, det blir fler turer.
Och om du kommer med så blir vi sex personer!
Om ingen smyger med att den ska med ?
Med tanke på mötesplatsen så är det absolut ett alternativ. :-)Jenny W sa:Annars kan jag ju ta tåget....
Gödda!Jenny W sa:Jag cyklar från hlm nu. Äventyyyr!!! :)
I Hörby!Jenny W sa:Jag hann!
Var är alla?
Jeppe_E sa:Ajajaj... blodvite...
Tappade du vevarmen IGEN??? :p