Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har kört den här i 2-3 år nu och fungerar ännu ypperligt. Använt till racer, cx, mtb, mc och bil. Så pass smidig att jag ofta låter den ligga i ryggsäcken vid pendling. Tar även med den på mtb turer när exakt tryck behöver grubblas över. Den ligger ofta i bilen på långkörningar och hänger med på alla ADV turer. Borde egentligen skaffa en till.
Produktens Höjdpunkter Den andra generationens luftkompressor med snabbare däckpumpning Förinställt tryck Digital däcktrycksdetektering Kort beskrivning: Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2 är en kraftfull och portabel elektrisk luftkompressor med förbättrad prestanda och användarvänliga...
Jag har hört bra om Fumpa som är lite mer känt i cykelkretsar. Eller åtminstone Escape Collective med forum som är Australien-centrerat, och Fumpa är australiensiskt, så risk för bias. Jag har inte provat pumpen själv.