Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JockeS sa:Hälsningar, 43 åringen som inte kan cykla på bakhjulet.
Crocko sa:Såna här videos botar alltid min längtan att göra våghalsigare trick, SPD kan ju vara farligt nog känns det som.
Skulle ju kunna vara fejk. Man ser ju bara framhjulet.
Och definitivt ingen cykling bara på bakhjulet. :)
Carl A sa:drog faktiskt upp dotterns 12" på bakbananen får många år sedan. - Det va lätt få upp den, och ungefär lika lätt fortsätta rörelsen o landa på ryggen...
Fältprästen sa:Crocko sa:Såna här videos botar alltid min längtan att göra våghalsigare trick, SPD kan ju vara farligt nog känns det som.
Skulle ju kunna vara fejk. Man ser ju bara framhjulet.
Och definitivt ingen cykling bara på bakhjulet. :)
Man kunde ju hoppas att så var fallet, men med tanke på vad vem det är och vad han kan hitta på med en cykel så finns det väl en risk att det inte är fejk.
tps://www.youtube.com/watch?v=-jDKJT2dDZQ
Freddie L sa:Bara att inse att barn i allmänhet har en skev verklighetsuppfattning, orealistiska förväntningar och lever (delvis) i en fantasivärld. Inga typer jag låter mig påverkas av...
Snuten sa:Freddie L sa:Bara att inse att barn i allmänhet har en skev verklighetsuppfattning, orealistiska förväntningar och lever (delvis) i en fantasivärld. Inga typer jag låter mig påverkas av...
Tror nästan det är konsoll- och datorspelens fel.
Snuten sa:Freddie L sa:Bara att inse att barn i allmänhet har en skev verklighetsuppfattning, orealistiska förväntningar och lever (delvis) i en fantasivärld. Inga typer jag låter mig påverkas av...
GoranS sa:För oss där graven inte osannolikt är närmare i tiden än födseln tycker jag trackstand är en lämpligare övning som dessutom rätt utförd (väntar fortfarande på att komma dit) utstrålar lite värdighet.
Eller mao, är inte i närheten av att klara av en wheelie och är alldeles för feg för att ens ge mig på att försöka lära mig det.
Bengt-re sa:Snuten sa:Freddie L sa:Bara att inse att barn i allmänhet har en skev verklighetsuppfattning, orealistiska förväntningar och lever (delvis) i en fantasivärld. Inga typer jag låter mig påverkas av...
Måste vara det. För 35 år sedan kunde jag cykla på bakhjulet. Då hade jag varken dator eller konsollspel.
Idag har jag tillgång till både dator och kobnsollspel, och kan inte längre cykla på bakhjulet.
Tesen är bevisad.
jonte987 sa:Manual trainer kanske man borde testa!
feeblesmith sa:jonte987 sa:Manual trainer kanske man borde testa!
Nej nej nej nej.
Manual trainer är slöseri med tid som bättre kan spenderas på att faktiskt träna manuals. Rörelser och balanspunkter är helt olika statiskt fastspänd och dynamiskt rullande. Dessutom är den svåra biten sidobalansen som till stor del maskeras av att man oavsett orsak sätter ner framhjulet.
Alla kan lära sig manuals men statiska maskiner är en återvändsgränd. Om du däremot har tillgång till ett elektriskt löpband skulle man skapa en hyffsad kompromiss med tillräckligt rörelse utrymme och frihetsgrader...
Valhalla_ sa:En manuals trainer är säkert bra för de som redan kam, men för en som inte kan är det enda rätta att göra dem "på riktigt". Med lite fart kan man ju ändå bromsa när det är på väg åt helsike. I en trainer druttar man bakåt.
mmmrrrr sa:Cyklade förbi en skola för två veckor sedan där barnen var ute och lekte på gården.
"Snygg fatbike!" ropade ett barn. Men jag cyklade ju på en 29+ :(
GoranS sa:Finns det några som grejar en wheelie på en tandem?