Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!!
Skulle vilja ha lite tips om en bra 27,5 hjul storlek MTB. Kör nu en KONA 26",och funderar på att byta ut den,fast trivs grymt bra alla dessa år jag hade Konan.
TACK!!
Utan någon egentlig information mer än att du vill ha den bästa 27,5"-cykel så föreslår jag följande:
XC: Spark 700-serien
HT: Scale 700-serien (samma som Nino vann världscupen på)
Trail: Genius 7-serien
Vill du ha mycket cykel för pengarna så finns det andra märken du kanske ska kika på, t.ex. Canyon och deras Spectral AL verkar riktigt fin.
Jag körde en Nukeproof Mega TR 27.5 (140mm dämpning fram och bak) tre dagar i England under Nyår. Riktigt skön cykel med bra potential på de stökigare och snabbare nedfarterna samtidigt som den var hygglig uppför. Kändes något tung men i övrigt inte mycket att klaga på. Tror den finns i olika komponentnivåer från ca 25papp.
TS får nog som sagt bli lite mera upplysande om tänkt användningsområde och budget.
Mest allround just nu är IOM Banshee Spitfire med just 650b-hjulen.
// Larsa