Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ditt snabba svar :-)Har endast goda erfarenheter av
Trekstore verkstaden (bikepalace) och MTB Store
Finns säker flera bra
Veloform har alldeles för fina cyklar för att jag skall våga mig in där.Är inte Veloform den enda Kal&Ada-godkända cykelhandeln i Göteborg?
Självklart är det så…Är inte Veloform den enda Kal&Ada-godkända cykelhandeln i Göteborg?
…men jag vågar sätta en peng på att en aldrig så snofsig men oanvänd cykel inte imponerar på varesig Anders eller hans kunder medan en ”ickeflott” cykel som bär spår av att faktiskt ha använts, antingen på jordenruntresa eller på 25 års pendling mellan Orustgatan och Torslanda, tillmäts vederbörlig aktning.Veloform har alldeles för fina cyklar för att jag skall våga mig in där.
Knappast, dessutom föredrar nog Kal & Ada apoteket Röda Näsan längre ner på gatanÄr inte Veloform den enda Kal&Ada-godkända cykelhandeln i Göteborg?
Finns Veloform kvar?Är inte Veloform den enda Kal&Ada-godkända cykelhandeln i Göteborg?
Finns Veloform kvar?
Hängde rätt mycket där i mitten av 2000 talet iom att jag har en Rohloff nav.
Jag ska precis hoppa på cykeln och ta en kaffe där, så det hoppas jag verkligen! Han kan väl inte ha stängt på några dagar sedan jag var förbi där förra veckan...??Finns Veloform kvar?
Hängde rätt mycket där i mitten av 2000 talet iom att jag har en Rohloff nav.
Är dämparservice på pedalen & fälgen ok/happyapproved?Det finns några verkstäder/cykelbutiker med folk vars kunskaper är grundade på mer än 25 års praktisk erfarenhet av cyklar, både av att meka och aktivt cyklande och inte baserade på dogmatisk läsning av diskutabla amerikanska reklamorgan och som respekterar kundernas åsikter. Ett par sådana är Karlssons Cykel vid Jaegerdorfsplatsen och Pedalen och Fälgen i Lunden
En liten historia: Jag var på jakt efter donuts och hade efter ett längre sökande hamnat i verkstaden till en märkesbutik, frågar efter donuts och killen bakom disken är bara ett stort frågetecken, förklarar för honom vad det är, han ropar till meken: har vi såna där små plastringar som man sätter på växel- och broms-wirarna för att det inte ska skramla,. Meken svarar: menar du donuts, nej dom är slut!