Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hej!
hade tänkt att bygge mig en heldämpad mtb. men vet inte vilken ram jag ska satsa på? helst under 10k för ramen. någon som har något tips på någon bra?
var nog lite otydlig där men cross country cykel ska det bli. kikade in lite på kina ramar och hittade en ram
såg ju najs ut eller?![]()
Cross Country Bike Boost S3
Frame Specs Material 100% full toray carbon fiber Frame Model Cross Country Bike Boost Weave UD Matt/Painting Available Size S/M/L/XL Design Wheel/Tire Size 27.5"*2.8" or 29"*2.35" Travel 100mm Rear Rock travel 165(length)*40mm(travel) Headset-Upper 1-1/8" Headset-Lower 1-1/2" Seatpost 31.6mm...icancycling.com
Du glömmer bort tull och moms. Lär hamna på närmare 12k.var nog lite otydlig där men cross country cykel ska det bli. kikade in lite på kina ramar och hittade en ram
såg ju najs ut eller?![]()
Cross Country Bike Boost S3
Frame Specs Material 100% full toray carbon fiber Frame Model Cross Country Bike Boost Weave UD Matt/Painting Available Size S/M/L/XL Design Wheel/Tire Size 27.5"*2.8" or 29"*2.35" Travel 100mm Rear Rock travel 165(length)*40mm(travel) Headset-Upper 1-1/8" Headset-Lower 1-1/2" Seatpost 31.6mm...icancycling.com
Tyee XC build :pEn Propain Tyee ram går på strax över 10k
730 usd är ju påt ungefär 6000kr. vilket jag inte tycker är så farligt för en ram. men sen är ju det där med tull och annat vilket kanske gör det dyrare.Geon på Xc varianten kändes bra mkt fräschare än den för trail varianten. Vet inte hur mkt du värdesätter garanti och service vid ev. skada eller problem men där gissar jag att du inte kommer på service på toppnivå om något skiter sig. Dessutom tycker jag att en sån kinaram bör vara bra mkt billigare för att vara intressant. För ett gäng år sedan vill jag minnas att liknande såldes för 5000kr, då är det ett annat läge.
Lägger man den i varukorgen verkar det hamna på ca 1000 usd inkl långsamfrakt "tax pre paid".730 usd är ju påt ungefär 6000kr. vilket jag inte tycker är så farligt för en ram. men sen är ju det där med tull och annat vilket kanske gör det dyrare.