Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En full KOLFIBERSULA gör troligen ingen större skillnad jämfört med en bra sko med blandade material.Tack för svar! Testade i butik (Cykelcity i Stockholm). De kör bara med typ följande märken. Shimano, Specialized, Giro & ska nu fasa ut alla Sidi.
Tycker komfortmässigt Giro Regime slöt om foten bäst. Dock bra reapris på ett par Shimano s phyre vilka då har full karbonsula. De billigare har ju nylon med kolfiberförtärkning.
Så min följdfråga är; hur viktigt är det med en full karbonsula för en amatör? Jag gillar ej att inte köpa det bästa, men när det kommer till cykelprylar så tvingas man ju..
Inte alls viktigt. Och riktigt dåligt om du sen får problem med domningar mm. för att skon passar dåligt i övrigt.Tack för svar! Testade i butik (Cykelcity i Stockholm). De kör bara med typ följande märken. Shimano, Specialized, Giro & ska nu fasa ut alla Sidi.
Tycker komfortmässigt Giro Regime slöt om foten bäst. Dock bra reapris på ett par Shimano s phyre vilka då har full karbonsula. De billigare har ju nylon med kolfiberförtärkning.
Så min följdfråga är; hur viktigt är det med en full karbonsula för en amatör? Jag gillar ej att inte köpa det bästa, men när det kommer till cykelprylar så tvingas man ju..