Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jbhb sa:Okej, vad är fördelen med luftgaffel?
Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Om jag inte har helt fel så var det en 27.5 i stl XS som även den är såld nu.singletrack sa:Om du ska köpa på postorder så hade jag köpt den cykeln som länkades i det inlägget som postades klockan 14:11 i denna tråden. Om storleken är rätt såklart...
Sorry, det är fortfarande billigt. Helst hade jag sett en AL SL 6.9 med lättare ram och totalt 11.4 kg för 10800 kr. Men under den är AL 4.9 den cykel som jag tycker är mest prisvärd.Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Ja, det kan man nog säga med gott samvete. Alternativet är Cube 700€ högst upp i tråden men de finns bara kvar i stl 21" vilket kan vara i minsta laget. Åreta modell för €900 som finns i 23" är mindre prisvärd än Grand Canyon AL 4.9.Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Loftberg sa:Hur är det med Canyons leveranstider och support nuförtiden? Väldigt lite varningar på den fronten. Har dom blivit prima nu?
?Jeppe_E sa:Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Japp, fast om du lägger på en tusing till så får du en Canyon 5.95 och sedan när du vant dig vid att en cykel nog kostar 9200kr så kan du ju lika gärna lägga på en tusing till för då får du en Canyon 6.11 och då är förstås inte steget långt mot toppmodellen 7.63.
Hur vart det nu med de där 7000 kronorna?
Sixten Fors sa:?Jeppe_E sa:Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Japp, fast om du lägger på en tusing till så får du en Canyon 5.95 och sedan när du vant dig vid att en cykel nog kostar 9200kr så kan du ju lika gärna lägga på en tusing till för då får du en Canyon 6.11 och då är förstås inte steget långt mot toppmodellen 7.63.
Jeppe_E sa:Lägg på några tusenlappar och köp något bättre (Lika bra jag säger det nu, för snart kommer alla rekommendationerna att göra det)
Frågan är lite som att fråga vilken bil som är bäst, eller tv....eller... Du kommer att få divergerande svar och så kommer du att stå där, mer förvirrad än du var innan du ställde frågan.
Köp en, vilken som helst. De är lika bra, med anala skillnader. Det är en cykel.
Jeppe_E sa:Sixten Fors sa:?Jeppe_E sa:Jbhb sa:Okej, men då är jag uppe i typ 8200 kr med frakt om jag köper canyon 4.9. Är det den mest prisvärda cykel i den prisklassen?
Jeppe_E sa:Lägg på några tusenlappar och köp något bättre (Lika bra jag säger det nu, för snart kommer alla rekommendationerna att göra det)
Frågan är lite som att fråga vilken bil som är bäst, eller tv....eller... Du kommer att få divergerande svar och så kommer du att stå där, mer förvirrad än du var innan du ställde frågan.
Köp en, vilken som helst. De är lika bra, med anala skillnader. Det är en cykel.
- Hej, Jag ska köpa en ny bil. jag har 200.000 kr i budget. Vilken ska jag köpa?
- En Volvo V40, men om du lägger till några tusenlappar så får du en V60 istället.
- Jo, men min budget är 200.000 kr.
- Jaja, men om du lägger till några tusen, så får du en större bil som är bättre utrustad
- Ok, jag lånar lite till pengar. Så en V60?
- Ja, fast om du ändå tänker lägga 250.000 kr så titta på en V90 istället. Då får du en väldigt bra bil
- Men den kostar 300.000?
- jaja, men det är ju bara några tusenlappar...
Sixten Fors sa:Hej jag har 200 K och köper en lada niva från 2005. Ryms inom budget, men prisvärt -- näe.
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cykel/MTB/X-Trail-275-27-vaxlar-2000039768/
En till Acera-cykel till halva Trek-priset.
Sixten Fors sa:...
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Cykel/MTB/X-Trail-275-27-vaxlar-2000039768/
En till Acera-cykel till halva Trek-priset.
Låt TS avgöra det.Miracle sa:Dina inlägg tillför ju, om något, precis 0 till TS.
Helt enkelt för att alla är en utopi, eftersom de ligger över budget. :)
frid!
En grundläggande skillnad är att jag svarar på TS frågor. Till skillnad från Jeppe_E som ger tre toksvammelinlägg med noll relevant innehåll.Miracle sa:Jo, just det. Dito. ;)
frid!