glitch
Aktiv medlem
Bästa väska för montering på toppröret?
Jag har på senare tid blivit extremt virrig vad det verkar och senast i ordningen att försvinna är min Restrap topprörsväska. Ena dagen låg den i garaget, nu är den puts väck. Eventuellt har någon lycklig själ hittat den på parkeringen i Högbo Bruk men jag är inte ens säker att den var med dit då jag konstaterade att den inte skulle sitta bra på mtbn.
Så nu är jag på jakt efter en ersättare. Restrapväskan var väl fin men ett par irritationsmoment fanns - framförallt det tröga blixtlåset som var en utmaning framförallt att stänga smidigt i farten.
Sen knölar jag gärna in en massa grejer så jag hade inte haft något emot snäppet mer packvolym, kanske någon nätficka på utsidan och genomföring för sladd till powerbank hade inte varit fel även om allt går att modda.
Några kandidater so far - som ni ser finns alldeles för många val....
Acepak
Top Peak Fuel tank L
www.bikester.se
Zefal 1L
www.bikester.se
Red
www.bikester.se
eller
www.bikester.se
Lifeline
www.wiggle.se
Så nu är jag på jakt efter en ersättare. Restrapväskan var väl fin men ett par irritationsmoment fanns - framförallt det tröga blixtlåset som var en utmaning framförallt att stänga smidigt i farten.
Sen knölar jag gärna in en massa grejer så jag hade inte haft något emot snäppet mer packvolym, kanske någon nätficka på utsidan och genomföring för sladd till powerbank hade inte varit fel även om allt går att modda.
Några kandidater so far - som ni ser finns alldeles för många val....
Acepak
Top Peak Fuel tank L
Topeak Fuel Tank Ramväska L | bikester.se
Topeak Fuel Tank Ramväska L - till rätt pris! 14 dagars öppet köp och fri retur.Topeak Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Zefal 1L
Zefal Z Adventure T1 Ramväska svart | bikester.se
Zefal Z Adventure T1 Ramväska svart - till rätt pris! 14 dagars öppet köp och fri retur.Zefal Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Red
Red Cycling Products Water Resistant Top Frame Bag Överrörsväska svart | bikester.se
Red Cycling Products Water Resistant Top Frame Bag Överrörsväska svart - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Red Cycling Products Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
eller
Red Cycling Products EVO-FF Överrörsväska svart | bikester.se
Red Cycling Products EVO-FF Överrörsväska svart - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Red Cycling Products Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Lifeline
Get Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!