Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Utan att säga allt för mycket om vem/vilka som är bäst så vill jag söå ett stort slag för Dr. Spoke. Han är enormt kunnig och alltid trevlig. Han tar bra priser och jag upplever att har en bra inställning till att cyklar ska användas till cykling (och inte se fina ut eller vara tuffa som man allt som oftast stöter på).
N skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej.
>
> Bästa verkstaden i Stockholm är utan tvekan
> Cycling, hörnan Norrtullsg/Frejg.
Instämmer till fullo med föregående talare! Grym på hjulbyggen och att hitta rätt hoj/delar till osäkra kunder.
Dessutom har Richard dom skönaste telefonsvararmeddelandena också, även om det i sammanhanget är skapligt oväsentligt. Hur ofta hör man nån som i en telefonlur försöker härma en fiskmås?:-D
Tveklöst Dr Spoke. Phil är alltid trevlig och tillmötesgående trots att det är stressigt. Schyssta priser, väldigt serviceminded och svarar mer än gärna på frågor trots att han ofta tycks ha hur mycket som helst att göra.
Atlas_sthlm skrev:
-------------------------------------------------------
> Dr eker och cycling säger jag. emellan dem två
> är det bara en fråga om vad man vill ha gjort.
Sant, måste också plussa för Doktorn!
Tack Phil, hängde stundtals med idag, mycket bättre med rätt tryck i dämparna :-)