Besök på Canyon i Sverige

fischen

Medlem
Tjabba!

Jag och flickan gjorde ett litet besök hos Canyon i Bålsta i fredags. Väl där testade jag en F10 Carbon-racer med Dura Ace och Mavic Ksyrium SL-hjul. Självklart en väldig overkill för min del men oj vilken hoj! Ursäkta kvallen på bilden! Väldigt trevligt bemötande förövrigt!

DSC00205.JPG ht=544

Ha det i sommarvärmen!

De har en Canyon Nerve XC9 i storlek M hemma. JAg var där och fick ett provåk på mtb banan i närheten vilket var riktigt trevligt=) Tyvärr var jag ute efter en XL eller L. Nu har jag beställt en SZ7.0 i XL. Hoppas den ska passa mig och inte vara för stor.
... Lite ögongodis! ES6 XL som jag fått från www.mtb-news.de

ES6_9_0_ganz.jpg ht=544

Helgonet skrev:
-------------------------------------------------------
> De har en Canyon Nerve XC9 i storlek M hemma. JAg
> var där och fick ett provåk på mtb banan i
> närheten

DET är marknadsföring! Annat än den lite typiskt svenska testturen på parkeringsplatsen utanför, OM man ens får en testtur, vilket man kan tycka skulle vara självklart, i synnerhet om man köper hoj uppåt XC9'ans prisklass

Det är i ett garage. Ring Canyon sverige, nummret finns på canyons hemsida. Dom är visst 3 man som håller i det om jag inte missförstod det.

HT:n var en Ultimate CF tror jag i Storlek M

--Väntar på Min nya ES7...hoppas den kommer innan min födelsedag!--

Jag blev faktist förvånad när jag var i kontakt med Canyon. När de hade ett svenskt telefonnummer och telefonsupport på svenska. Mycket trevligt. Synd bara att de har lite för lång leveranstid för min framförhållning.

/Johan

vart hittade numret på www.canyon.com?

Dom som tar in Canyon, har dom någon hemsida?

Tillbaka
Topp