Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, tack för svar. Att postnord inte sköter sig är ju lite tråkigt! Synd att man inte kan välja annat fraktbolag.Jag har beställt 2 ggr. De är lite långsamma men det verkar funka. Första gången fick jag grejerna utan bekymmer, andra gången är nu och då tog det flera dagar innan de packade och nu har paketet hamnat i postmords händer och rör inte på sig, men jag ska väl inte skylla på bikeinn där.
Ok, låter bra!Beställt mycket därifrån och aldrig varit några bekymmer. Inte de snabbaste leveranserna men allting har dykt upp inom rimlig tid.
Ok, låter
Ingen tull och moms därifrån?Min bästa leverans därifrån: 4 dagar. Min sämsta: 4 veckor.
Nix. De skickar från Spanien om jag inte minns helt fel.Ingen tull och moms därifrån?
Då är det inte bikeins fel utan pn gnäll på dem i stället.Väldigt seg leveranstid nu verkar det som. De använder tydligen Spring GDS som levererar till Sverige innan Postnord tar över. Jag hade beräknad leveranstid på 7-11:e maj, paketet anlände till Sverige den 13:e maj, sen har det varit helt tyst. Förvisso en ”långhelg” emellan men ändå...
Utan att med säkerhet veta hur överlämningen går till verkar det snarare som att Postnord inte fått grejerna än. Så därför "gnäller" jag inte på demDå är det inte bikeins fel utan pn gnäll på dem i stället.
Om paketet anlände den 13 maj till sverige i från Spanien????Utan att med säkerhet veta hur överlämningen går till verkar det snarare som att Postnord inte fått grejerna än. Så därför "gnäller" jag inte på dem
???Om paketet anlände den 13 maj till sverige i från Spanien????
Vet du inte ens vad du skriver så är det illa eller vill du inte förstå vad du skriver.
Tagga ner lite ?. Jag är inte ute efter att ”gå på nån”, på det sätt som du verkar vara. Jag konstaterar att leveranstiden från Bikeinn (vid de två senaste tillfällena) är lång. Vem de skickar med är ju deras val. Men om vi ska prata Postnord så tycker jag oftast de funkar problemfritt när de övertar leveranser från andra säljare (t.ex. Bike24, r2-bike etc, Mantel etc). Om en säljare inte klarar att uppfylla den utlovade (om än preliminära) leveranstiden så är det väl upp till dem att se över sina rutiner.Vet du inte ens vad du skriver så är det illa eller vill du inte förstå vad du skriver.
paketet anlände till Sverige den 13:e maj, sen har det varit helt tyst det här skrev du så varför inte gå på dpd för frakten sker med dom kollade på mitt paket.
Så gå på pn för dom leverar till ombudet.