Bikester! Får ingen leverans och ingen svarar!!

På onsdag är det två veckor sedan dom skickade cykeln. Fortfarande inget trackingnummer. Har PostNord slarvat bort den?

När jag beställde häromdagen så stod det att pga högt tryck så skulle jag räkna med leverans efter 6-14 dagar. Beställde en cykel.
Men om den väl lämnat lagret som för dig piecekeeper så borde du fått ett trackingnummer... finns det på din ordersida.. kolla där! Under "detaljerad vy" i inloggat läge.

Jag beställde en MTB för 20 dagar sedan och den har inte ens skickats. Det fanns flera i lager men nu är den slutsåld.
För en vecka sedan mailade jag deras kundsupport och frågade om status, men har fortfarande inte fått ett svar.
Därmed varnar jag nu för Bikester!

Dom kanske närmar sig konkurs pga alla som bara måste tigga rabattkoder för att kunna handla där. ?

Jag fick vänta på ett par skor i nästan två veckor från lagd order tills jag kunde hämta ut dem. Det går lite trögre nu helt enkelt när grejerna ska skickas från Tyskland.

När jag beställde skor från Italien tog det 23h för paketet att komma fram, och åtta av dem fanns paketet i Stockholm, lastat på bil. Så det är inte avståndet utan något annat som ändrats.

Precis, själva paketleveransen från Tyskland bör inte ta mer än en vecka vad gäller även skrymmande paket. Det är Bikester som är långsamma.

Fick precis ett svar ifrån Bikester på frågan jag ställde för en vecka sedan:
"Vi har nu mejlat vårt lager och frågat om vad som händer med denna beställning..."

EDIT:
Nu skickades den! :D
Det tog totalt 22 dagar innan Bikester / Addnature fick ut den ur lagret.

Senast ändrad:
Jag kan rapportera att för mig så fick jag besked idag 16:e juni att min cykel skickats. 12 dagar efter beställning på Bikester.
De skrev 7-14 dagar, så det känns ok!

Nu uppdaterar jag maniskt trackingsidan.

Tillbaka
Topp