Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var den aldrig svensk? Har fått för mig att bikester var en avknoppning av addnatur (som väl är svenskstartat?) men jag kan ha fel
okej, fast det är väl längre sen än så som dom har samarbetat. Jag upptäckte iaf bikester för så där 10 årsen eller nått sånt via addnature.Nej. Addnature var original svensk, om jag inte har fel. Bikester har alltid varit en del av Internetstores Gmbh. Addnature blev köpt av Internetstores och förra året blev Bikester del av Addnature, fortfarande under Internetstores Gmbh.
okej, fast det är väl längre sen än så som dom har samarbetat. Jag upptäckte iaf bikester för så där 10 årsen eller nått sånt via addnature.
Kollade lite närmre på t.ex cyklar tillgängliga. Verkar vara lite olika sortiment på alla, eller iaf ena sidan har inte x märke medans andra har y osv. Salig jäkla röra.Jo namnet ligger numera under wesports paraply.
Bara att du jämför sortimentet, så ser du.
Med tanke på att den är helt väck så har du ju inget att förlora på att prova och se vad som händer. Ju snarare desto bättre om du vill lyckas reklamera den dock.Vet någon vad som gäller för garantiärenden för produkter köpa på ”gamla” Bikester?
Köpte en Stages wattmätare som är helt väck efter ett fåtal användningar. Skall fortsätta felsöka den men i slutändan kanske jag måste reklamera. Frågan är då bara om det kommer gå bra, vara knöligt eller är helt kört för mig.
Stages har dessutom lagt ner så det gör ju inte saken lättare kanske…
Läs några sidor tillbaka i tråden, så får du veta hur man bör göra.Vet någon vad som gäller för garantiärenden för produkter köpa på ”gamla” Bikester?
Köpte en Stages wattmätare som är helt väck efter ett fåtal användningar. Skall fortsätta felsöka den men i slutändan kanske jag måste reklamera. Frågan är då bara om det kommer gå bra, vara knöligt eller är helt kört för mig.
Jag hade ett garantiärende med "nya" Bikester gällande en cykel köpt från "gamla" Bikester som började strula redan efter några kilometer.Vet någon vad som gäller för garantiärenden för produkter köpa på ”gamla” Bikester?
de va inte så de stog finstilt leverans 8-14 dagar under "i lager" detta börjar dyka upp lite här o där o då menas att leverantören har de i lager så webshopen tar de från leverantör sen skickar de till kundBeställde grejor som fanns på lager ,kedja, bromsbelägg. Har väntat i en vecka och de har fortfarande inte skickat grejorna. Jag rekommenderar starkt att ni beställer från någon annan sida eller Lbc .
Ja det var så på en av varorna, men istället för 7-12 dagar så tog det 30+. Men det var pga Shimano som flyttade något lager tydligen.de va inte så de stog finstilt leverans 8-14 dagar under "i lager" detta börjar dyka upp lite här o där o då menas att leverantören har de i lager så webshopen tar de från leverantör sen skickar de till kund
Betalar man 185kkr för en räser så vill man väl ändå inte att det skall vara fel bild (i alla fall på den blå) till specarna?!Grymma rabatter numera, hela 4:- på denna. https://www.bikester.se/sv/articles...ro-madone-slr-9-etap-gen-7-team-replica-azure
Äsch dåBetalar man 185kkr för en räser så vill man väl ändå inte att det skall vara fel bild (i alla fall på den blå) till specarna?!
En dålig kopia!Äsch då
Det står ju tydligt att cykeln är en kopia
Grymma rabatter numera, hela 4:- på denna. https://www.bikester.se/sv/articles...ro-madone-slr-9-etap-gen-7-team-replica-azure
Men de erbjuder en passande pakethållare.Betalar man 185kkr för en räser så vill man väl ändå inte att det skall vara fel bild (i alla fall på den blå) till specarna?!
Bevarade för eftervärlden.Samma sak med denna...
![]()
Trek Fatbike Farley 9.6 Lava
Hojen som ser till att endast däcken är bredare än leendet på dina läppar Vill du kunna trampapå även där underlaget är svårforcerat, stökigt och mjukt så kommer barnsligt roliga Trek Farley 9.6 att väcka ditt habegär...www.bikester.se
Betalar man 185kkr för en räser så vill man väl ändå inte att det skall vara fel bild (i alla fall på den blå) till specarna?!
De har väl sålt slut på morgonen med den där rabatten.Det gör väl inget, både går inte att köpa.
Men om du köper 25 st sparar du en hundring. Det är nästan en utelunch, det skall inte underskattas!Grymma rabatter numera, hela 4:- på denna. https://www.bikester.se/sv/articles...ro-madone-slr-9-etap-gen-7-team-replica-azure
Hur får man sedvanlig trekrabatt på minst 20% om man köper online!?Bikester är numera återförsäljare till trek så dom verkar ha dom flesta modellerna inne på lager.
Hur får man sedvanlig trekrabatt på minst 20% om man köper online!?
Rabattkodstråden? ?Hur får man sedvanlig trekrabatt på minst 20% om man köper online!?
Lockpriser i reklammailen?
Här är priset på en RTIL516 i mailet som kom nyss från Bikester (ett mycket bra pris):
Visa bilaga 720736
Klickar man på länken i mailet så kommer man till följande pris på Bikesters hemsida:
Visa bilaga 720737
Priset steg fort!
Försökte köpa ett par regnbrallor. Ingen leverans på flera dagar. Lyckades avboka ordern i alla fall och köpa på annat håll.Samma erfarenhet här. Det står att ordern är packad och skickad men sen saknas hälften. Jag mailar support och får till svar att ”sakerna skickas från olika lager”. Men för böveln informera om det då! Sen är alltid någonting restat i slutändan så man måste köpa nån annanstans 2 veckor senare. Uselt! Jag ger bikester betyget 1 av 6 bromskiveskruvar.
Om jag inte köper från tysken är det numera bikeshop, tcm eller biketown som gäller.
Aha, ja nu när jag tittar lite på sortimentet och priser så ser jag ju det. Men sortiment och priser är inte exakta kloner av varandra som bikester och bikable. Kan det vara så att biketown fortfarande fungerar som ett eget företag fast inom koncernen? Deras fysiska butik i Falun finns ju fortfarande kvar. Där brukar jag handla när jag inte har tid att vänta på postenBiketown är ju samma företag som Bikester nu.