Bilder från en dag i Ulllareds DH-spår

Hehe riktigt sköna bilder grabbar, synd att man missade det, med andra ord så var det inte jag som fotade denna gång. Var tvungen o ligga hemma o pyssla om mig själv pga fredag kvällens krogrunda. (ska aldrig dricka mer) hehe. Min hand o revben börjar iaf kännas bra igen så det blir nog en tur imorgon.

Det va jag som fick släpa runt på kameran, jag fick bara vara med på en bild för jag är ju bara gammal och inte så fräck ;-)

Kör ni liftarna något på kvällarna? Kan ni inte starta en tråd och skriva om ni ska köra, så kan man dra om man har tid över efter jobbet.

Ja kör inte liften nån speciel dag eller tid nu. Vill man komma är det bara att mejla mig så får du mitt nummer å kan ringa lite innan du tänker komma eller helst dagen innan så kan ja säga om ja hinner köra den eller inte.

Söndag! ja helgen snart slut.Så varför inte pigga upp alla med några foton från idag.Johan Dovemark och Johny Karlsson var på besök i backen o fort gick det.Självklart var Niklas på G oxå.
Riktigt skönt att se 3st Varbergs MTB åkare på rad uppför liften.
CSC_0737.JPG ht=544

Taggade till tusen
CSC_0728.JPG ht=544

CSC_0736.JPG ht=544

CSC_0734.JPG ht=480

CSC_0731.JPG ht=544

CSC_0740.JPG ht=544

CSC_0741.JPG ht=544

CSC_0742.JPG ht=544

CSC_0739.JPG ht=544

CSC_0743.JPG ht=480

Bilagor

• CSC_0729.JPG
    CSC_0729.JPG
    88.3 KB · Besök: 40
hehe de kommer jag ihåg ja,Jag har en hel hög med bilder som ska upp någon gång. Jag kan lägga upp några imorgon o sedan skicka resten av dem till dig, jag vet att de mesta blev för suddiga tyvär.

thumper skrev:
-------------------------------------------------------
> Om så är fallet kanske frugan faktiskt kan
> lyckas dra med mig till Ullared :D

+1

De har inte blivit mycket i Ullareds backen sista åren, dels för att dom byggde nya kontor och lite annat precis nedanför liften så den gick inte att använda under en hel sommar, och dels för att vi som byggde där mest lagt energin på vallåsen.

Så alla banor är nog ganska övervuxna nu, men är det någon som vill röja upp nått spår så kommer jag gärna å visar :)

Det är också lite prat om att röja upp en del stigar runt backarna där, vilket isf lär bli perfekt för lite xc/am/enduro.

Länken till FB ovan tror ja gäller en liten dirt/bmx bana som börjats byggas, tanken va att ja skulle styra upp det hela lite men inte vart hemma eller haft tid :/ Ska försöka få lite mer ordning på det till våren.

Tillbaka
Topp