[Bildreportage] "Höstmys...

Helt grymt!
Jag menar, det är grymt att posta sånt där... Här sitter jag, med en cykel som är i bitar och ett dygn som är minst 4 timmar för kort.

Jag vill också!!!!

Oh, varför, varför drog jag inte ut och cyklade idag? Duggregn och 12 grader är ju det ultimata (optimala) cyklingsväder. Fördomen att sol och 20< grader är "fint" väder måste DÖ!

Väldigt mysig kvällsläsning. Sitter här med ett leende och funderar på om Åre kan vara bra även om jag missat de bra delarna. Skön blandning av hojjar också, kul. Fortsätt med sådant här så lovar jag att inte visa bilderna för min cykel så den och jag vill följa med nästa gång. (:

Mycket fina bilder Tobbe! But it ain't no höstmys utan en riktigt braskamin, fast ni hade ju whisky i alla fall! Leran känns som ett varsel för helgens Witchrajdur.

Grumma bilder. Ser underbart skönt ut.

Det där med Broken var sista spiken, nu klarar jag inte av mer ...

Senast redigerad av en moderator:
Om nån undrar så finns det vettigare utrustning än vbroms i den där leran. Tydligen är sånna där skivbromsar aka "motorpsykelbråmsar" bra.

Härligt reportage, du fick med känslan i den Tobias! Höstcykling är underbart, lera är skoj, fostrande liksom. :-)

/Leo

kul att se bilderna från tripen.. :) det var ganska blött, dimmigt och lerigt.

mattel skrev:
-------------------------------------------------------

> ville: det ska nog komma till helgen med lite tur.

Kan vi inte köra en lamptur på natten då rå?

Ville skrev:

> Kan vi inte köra en lamptur på natten då rå?

Häng med på Roslagsleden vetja. Värsta mörkret på slutet.

JLarsson skrev:
> Ville skrev:
> --------------------------------------------------
>
> > Kan vi inte köra en lamptur på natten då
> rå?
>
> Häng med på Roslagsleden vetja. Värsta mörkret
> på slutet.

Av de beskrivningarna jag hört hittils så låter det jippot som värsta mörkret även när det är ljust...

Heder Tobias.

Visst är det väl så att för att få sådana här bildvinklar måste fotografen både få den värsta körningen och den tyngsta ryggsäcken? Dessutom snabbast ??

Helt otroligt fina bilder! Hade likaväl kunnat vara i en reklamannons för Åre :-)

Känner verkligen att man vill upp till Åre igen... den här vintern kommer att bli låååång.

Känns som det kanske inte gjorde så mycket att jag bangade den här trippen, sällskapet undantaget verkar det ju ha varit ganska kass ändå. Även om det nu var Åre och skoj.

Be mig inte förklara den ekvationen bara...

Ruskigt fina bilder dock, duktigt gjort!

Tillbaka
Topp