Billiga gravelhjul kolfiber
Hejsan!
Har precis köpt mig min första gravel och suget efter uppgradering kom som vanligt som ett brev på posten! Jag har en tanke om att jag vill uppgradera till kolfiberhjul men vill helst inte betala en förmögenhet. Därför söker jag nu alla tips jag kan få på hur man billigast får ett par skapliga gravelhjul! Har någon idé om att jag ska kunna hitta ngt under 8000kr.
alla tips och eventuella reviews mottages tacksamt, kan även tänka mig bygga ihop ett par hjul om någon har exempel på att det har blivit en lönsam lösning!
Lite hjul jag kollat in för tillfället:
eu.huntbikewheels.com
www.winspace.cc
www.aliexpress.com
allt gott!
Gustaf
Har precis köpt mig min första gravel och suget efter uppgradering kom som vanligt som ett brev på posten! Jag har en tanke om att jag vill uppgradera till kolfiberhjul men vill helst inte betala en förmögenhet. Därför söker jag nu alla tips jag kan få på hur man billigast får ett par skapliga gravelhjul! Har någon idé om att jag ska kunna hitta ngt under 8000kr.
alla tips och eventuella reviews mottages tacksamt, kan även tänka mig bygga ihop ett par hjul om någon har exempel på att det har blivit en lönsam lösning!
Lite hjul jag kollat in för tillfället:
Gravel Wheels | Hunt Bike Wheels
Shop the range of gravel bike wheelsets at Hunt Bike Wheels. High-spec wheels built for endurance. Buy now.
Lún GRAPID 700 Gravel Wheelset – winspace.cc
www.winspace.cc
4436.92SEK 33% OFF|Gravel Carbon Wheelset 700c Disc | 700c Cyclocross Disc Wheelset - Carbon Wheels 700c - Aliexpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
AR45 Disc Carbon Road/CX/Gravel Wheelset - Light Bicycle
The AR45 of 21 int width is aero-optimized for clinchers 23c-43c. The 45mm carbon wheels make a great performance in competition, open roads, up/down the hills, rough road.
www.lightbicycle.com
allt gott!
Gustaf