Black Friday - bra deals?

Miss Lycka 2.0

Aktiv medlem
Rattnalle sa:
Vikt är ju måttligt intressant. Finns det ingen pryl som tar ens kroppsmått automatiskt och sparar sås de finns tillgängliga och aktuella när man ska köpa kläder på nätet?
Scan har ett system som skannar djurkroppar och plockar ut hur de bäst styckas för optimalt utnyttjande av kroppen.

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Rätt bra pris nu på Revolution Race Hyper Pro pants: https://www.revolutionrace.se/hyper...ts-herr-the-dark-side.html#/41-valj_storlek-l

569 kr nu, ordinarie 949 kr.

Finns även andra byxor till bra priser nu (och jackor förstås). Byxorna som rekommenderas for MTB är GPX Pro, Nordwand Pro och Hyper Pro.

Har själv Hyper Pro och dom är inte direkt avsmalnande nedtill, men dom sitter på plats och fungerar bra tycker jag. Man kan röra sig fritt (bra stretch), utrymme för knäskydd, lätt vattenavvisande och vindavvisande.

Fri frakt och fri retur också (retursedel medföljer, har bytt en vara en gång och det var jättesmidigt). Det är en skön grej tycker jag. :D

Senast ändrad:

Octagon

Aktiv medlem
Beagleboy sa:
Google har dumpat priset på sin senaste Pixel 4- telefon. Den har varit överprisad, men levereras nu med 128GB för $700.

Äntligen köp för att bli kvitt allt sponsrat bloatware- skräp Samsung, HTC och Huawei pregar in i sina produkter. Skräp som stjäl kapacitet och pockar på uppdateringar.

( Tilläggas skall att den som kan och orkar formatera om (roota) sin Samsung 10, har en minst lika bra produkt, dock med sämre kamera)
Jag tyckte också att den verkade bra tills jag läste lite tester. Tyvärr var ett krav jag hade ett rejält batteri, jag jobbar ibland långa dagar och vill inte behöva leta uttag och ha med massa sladdar. Plus att jag vill ha fingeravtrycksläsare. Det fick bli en Huawei P30 pro istället. Helt OK kamera, bra batteritid (2 dagar) och så kan man ta bort inbyggda appar utan att roota (genom developer mode).

Alex Supertramp

Aktiv medlem
Hittade ni nått? Jag har klickat runt på Cykelkraft, Bikester, XXL och nu en snabbis på Cykloteket. Inga superdeals va?

Är mest ute efter lite småplock (Kolhydratfri sportdryck får gärna kosta några tior ist för hundra spänn per tub, och sju spänn för en gel känns mer rimligt än tjugotvå etc.) och kanske någon tröja eller ett par kortare MTB-shorts än de jag har - men det mesta är ju inte billigare än de vanliga fake-outletpriserna man ser i nätbutiker som alla är stöpta i samma form.

Eller?

h.g.j

Aktiv medlem
Alex Supertramp sa:
Hittade ni nått? Jag har klickat runt på Cykelkraft, Bikester, XXL och nu en snabbis på Cykloteket. Inga superdeals va?

Är mest ute efter lite småplock (Kolhydratfri sportdryck får gärna kosta några tior ist för hundra spänn per tub, och sju spänn för en gel känns mer rimligt än tjugotvå etc.) och kanske någon tröja eller ett par kortare MTB-shorts än de jag har - men det mesta är ju inte billigare än de vanliga fake-outletpriserna man ser i nätbutiker som alla är stöpta i samma form.

Eller?
Bikeshop.se hade -15% på allt, så det blev ett par feta dubbdäck... 😀

Hugget

Aktiv medlem
8C72B9FE-ACD2-4CD0-8CAA-FD06CEFCCE40.png
https://m.biketown.se/sv/articles/2.168.18622/cannondale-cannondale-systemsix-carbon-dura-ace-2019

Är detta något att klicka hem? Eller blir det ännu bättre priser till mellandagsrean 🧐

Beagleboy

Aktiv medlem
unsuspected sa:
Beagleboy sa:
Google har dumpat priset på sin senaste Pixel 4- telefon. Den har varit överprisad, men levereras nu med 128GB för $700.

Äntligen köp för att bli kvitt allt sponsrat bloatware- skräp Samsung, HTC och Huawei pregar in i sina produkter. Skräp som stjäl kapacitet och pockar på uppdateringar.

( Tilläggas skall att den som kan och orkar formatera om (roota) sin Samsung 10, har en minst lika bra produkt, dock med sämre kamera)
One Plus då?
Den är ett alternativ om man står ut med/ önskar större format. Gick ifrån HTC för att den blev lika ohanterlig som en ny, gammaldags tvål i duschen.

Freddie L

Aktiv medlem

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Extrapris på startavgift till Göteborgsgirot:

VINTERCYKEL ger följande rabatter
Göteborgsgirot 140 km –200 kr
Stadsgirot 70 km –100 kr
Maxigirot 20 km –50 kr
Bra Bil XC MTB 50 km –100 kr
Barngirot –50 kr

Miss Lycka 2.0

Aktiv medlem
Jag ligger och njuter av mina nya Sony xxxxxxxXM3. Vilket ljud! Tack för rekommendationen.
Jag köpte en vacuummaririneringsburk idag. De är också en höjdare i köket.

SIE

Aktiv medlem
Skidsport Bromma skulle enligt mail ha 25% på allt, men på hemsidan syns ännu inget av detta. Kommer nog, de brukar vara bra på rea.

implor

Aktiv medlem
Förvånansvärt dåligt med bra erbjudande. Enda jag sett som varit bra var Nukeproof mega ram ink dämpare för 10k.

salle

Aktiv medlem
Funderar på en Garmin 530/830, finns för 3000/3500. Men helst vill jag nog ha en Roam, men den verkar ju inte finnas på rea någonstans'.

jonte987

Aktiv medlem
på wiggle:
Got an answer of the customer service : "according to our technical service, the article Nukeproof Mega 290 Alloy Mountain Bike Frame 2019 is supplied with the shock."
Sen är måtten fel ja. Det är 210x55 på 2018-2019. Sen är även 2020 och 2021 olika modeller.
Så den är 3 gen bak.

implor

Aktiv medlem
på wiggle:

Sen är måtten fel ja. Det är 210x55 på 2018-2019. Sen är även 2020 och 2021 olika modeller.
Så den är 3 gen bak.
Exakt. Hade det varit en 2020 eller 2021 ram så hade jag nog slagit till. Sett lite rapporter att 2018-2019 ramen inte är super trampvänlig jämfört med de nyare.

jonte987

Aktiv medlem
Exakt. Hade det varit en 2020 eller 2021 ram så hade jag nog slagit till. Sett lite rapporter att 2018-2019 ramen inte är super trampvänlig jämfört med de nyare.
Jag tror 2020 bara är lite justerad i vinklar medan 2021 är ny och får plats med flaskor och skit. 2020 har även någon justering på länkaget så att det blir mer progressivt. Kanske det blir mer trampeffektivt också. Ingen aning.
Vet i fan om jag tycker 2021 är snygg eller inte....

implor

Aktiv medlem
Jag tror 2020 bara är lite justerad i vinklar medan 2021 är ny och får plats med flaskor och skit. 2020 har även någon justering på länkaget så att det blir mer progressivt. Kanske det blir mer trampeffektivt också. Ingen aning.
Vet i fan om jag tycker 2021 är snygg eller inte....
Fast väljer inte en förnuftig människa som du alltid funktion över estet? :)

Själv sneglar man nu på Radon Swoop 9.0 CF. Väger bara 14.15kg med tunga E1900 hjul. Priset på under 29000kr är inte heller fel....

Först var det en Mega jag skulle ha, sedan en Bird och nu en Swoop. Lär väll står en Trek Slash i garaget till våren....

freddes

Medlem
Har trålat genom diverse sidor men hittar inga deals heller som man häpnar över. Vissa grejer som var på rea innan BF är sådant som är på BF idag. Hade gärna shoppat idag men det uteblev.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer