Fältprästen
Ny medlem
Black friday- vad köper du?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2778&artikel=6570188DT sa:Fan vad lättlurad konsument man är ändå...
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2778&artikel=6570188DT sa:Fan vad lättlurad konsument man är ändå...
Sixten Fors sa:Det blev Bikester av alla ställen. Nu ser jag att Bike24 har sänkt priset med 20 EUR sedan i em, men de är fortfarande dyrare.NickPick sa:Det tror jag. prisvärt är det iaf. Vart handlade du?
Jeppe_E sa:Det börjar gå lite över styr nu....
Förr var det fredagen, thats it. Nä, nu är det Black Weekend (ja, förutom då XXL som tjuvstartade och hade black week. Såg nu att en del fortsätter till måndag med erbjudandena. Verkar som det inte finns någon hejd på shoppandet. Är det liksom inte bättre att säga Black Year då och sälja till ständigt lågt pris ;)
Nä, jag har inte handlat något.
Jeppe_E sa:Någon som är sugen på en BMC Teamlite (XL) i kokosplast för under 10k?
https://www.teamsportiaonline.se/bmc-teamelite-te02-slxxt---2016/product/6607
42Hz sa:Trodde inte jag skulle hitta något på rean men det är väl på tiden att komplettera sin +10 år gamla Camelback Blowfish med en Lobo, såg smutt ut med snabbkoppling till blåsan!
~470:- med fri frakt kändes OK. =)
mikipedia_ sa:42Hz sa:Trodde inte jag skulle hitta något på rean men det är väl på tiden att komplettera sin +10 år gamla Camelback Blowfish med en Lobo, såg smutt ut med snabbkoppling till blåsan!
Snygg.
Bra med signalfärg oxå till jakttiderna?
Rickard.v sa:Ett PS4 spel till grabben. (julklapp)
Ett PS4 spel till mig. Dirt med en bonus dvd, dokumentär om Colin Mcrae. Den var intressantare än spelet. (måste ha ratt)
2 nya gummiplattor till bordtennisracket och ett paket med nya plastbollar. (nytt material)
Betalning klar 00:00:10 så då blev det strul men ordnade sig.
Hittade inte ett 1x11-GX-set till så bra pris som jag önskat, så speldjävulen i mig fick äran att spendera pengarna. Doom blev det (bland annat). Vilket förbannat svettigt råröj, bra när lungorna inte tillåter fullt ös på hojen!Konkret sa:Rickard.v sa:Ett PS4 spel till grabben. (julklapp)
Ett PS4 spel till mig. Dirt med en bonus dvd, dokumentär om Colin Mcrae. Den var intressantare än spelet. (måste ha ratt)
2 nya gummiplattor till bordtennisracket och ett paket med nya plastbollar. (nytt material)
Bloodborne och dark Souls 3 rekommenderas jävligt starkt till ps4a.
Jeppe_E sa:Inte ett skit...tror jag...Om det nu inte dyker upp något som man inte visste att man behövde. Typ en igelkott i terracotta.
42Hz sa:Trodde inte jag skulle hitta något på rean men det är väl på tiden att komplettera sin +10 år gamla Camelback Blowfish med en Lobo, såg smutt ut med snabbkoppling till blåsan!
Jeppe_E sa:42Hz sa:Trodde inte jag skulle hitta något på rean men det är väl på tiden att komplettera sin +10 år gamla Camelback Blowfish med en Lobo, såg smutt ut med snabbkoppling till blåsan!
Precis en sådan köpte jag från XXL för 620kr tidigare i år, var visst "halva" priset då...eller nåt. Den är jätteorange och snygg.
Loftberg sa:Hittade inte ett 1x11-GX-set till så bra pris som jag önskat, så speldjävulen i mig fick äran att spendera pengarna. Doom blev det (bland annat). Vilket förbannat svettigt råröj, bra när lungorna inte tillåter fullt ös på hojen!Konkret sa:Rickard.v sa:Ett PS4 spel till grabben. (julklapp)
Bloodborne och dark Souls 3 rekommenderas jävligt starkt till ps4a.
Jeppe_E sa:Jeppe_E sa:Inte ett skit...tror jag...Om det nu inte dyker upp något som man inte visste att man behövde. Typ en igelkott i terracotta.
Ohh fuuu.. Jag kunde inte motstå att köpa ett par Rapha Pro Winter bibs för 1500. Jag sparade ju 650kr...eller... Ja, alltså jag behövde ett par nya bibs...tror jag.