Scott_Blackstone
Medlem
Black friday, vem vinner på det?
Kanske är det så att säljarna i slutändan vinner på detta? man har ju hört rykten om att det inte är så billigt som dom vill göra gällande
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du måste inte köpa hysterin men om något du tänkt köpa länge nu dyker upp till bättre pris än tidigare så finns det väl inget att gnälla över?Scott_Blackstone sa:Jag är inte sur, Men det är en hysteri från USA som jag inte köper
larsaw sa:Jag tyckte den här artikeln va klok läsning: https://www.wideopenmountainbike.com/2017/11/things-spend-money-arent-black-friday-deals
Jordklotet tillsammans med alla fabriksarbetare med ohumana arbetsvillkorJeppe_E sa:Alla vinner på det.. utom jordklotet. Så är det.
Kung Stalle sa:OFF TOPIC bitte.
Alfakrull sa:Jordklotet tillsammans med alla fabriksarbetare med ohumana arbetsvillkorJeppe_E sa:Alla vinner på det.. utom jordklotet. Så är det.
Miss Lycka sa:Det trista är att i princip allt som är billigt tillverkas under vidriga förhållanden låååångt ifrån Sverige.
Köpte Conti-dubbdäck "made in Finland" för 97 kr/st i fredags. Men det finns kanske vidrigheter i Finland också. :-(Miss Lycka sa:Det trista är att i princip allt som är billigt tillverkas under vidriga förhållanden låååångt ifrån Sverige.
JTF sa:Köpte Conti-dubbdäck "made in Finland" för 97 kr/st i fredags. Men det finns kanske vidrigheter i Finland också. :-(Miss Lycka sa:Det trista är att i princip allt som är billigt tillverkas under vidriga förhållanden låååångt ifrån Sverige.
JTF sa:Köpte Conti-dubbdäck "made in Finland" för 97 kr/st i fredags. Men det finns kanske vidrigheter i Finland också. :-(Miss Lycka sa:Det trista är att i princip allt som är billigt tillverkas under vidriga förhållanden låååångt ifrån Sverige.
castrello sa:JTF sa:Köpte Conti-dubbdäck "made in Finland" för 97 kr/st i fredags. Men det finns kanske vidrigheter i Finland också. :-(Miss Lycka sa:Det trista är att i princip allt som är billigt tillverkas under vidriga förhållanden låååångt ifrån Sverige.
Absolut. Vi har Ikea, Clas Ohlsson, Lindex, HM och Kappahl.