Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kör du 12-delat? GX-trigger med Shimanoväxel på GX-kassett fungerar fint.Och kan man behålla GX triggern är det ju ändå bättre
Ja. Sorry glömde. 12 är det ?Kör du 12-delat? GX-trigger med Shimanoväxel på GX-kassett fungerar fint.
Jag förstår inte. 12-delat GX har ju clutch.
Niae inte som Shimanos iaf. Eller har jag missat nåt? Ingen spak på min GX iafJag förstår inte. 12-delat GX har ju clutch.
Ok tycker min är fladdrig o slamrig. Saknar möjligheten att själv bestämma hur hårt det ska varaGX clutch behöver ingen spak, den är bättre än Shimanos ändå :)