Verkar var en fin cykel för ett riktigt bra pris, vettigt spec också med 9.0 reglage, men 7.0 bakväxel osv. Lite skummt med skiva bak, men inte fram dock. Men för 3.5' verkar det vara en kap, säger jag utan att ha koll på ramen. Kan inte se om det är SPD pedaler (kombi/plattform) eller vanliga. Fin dämpare, för 3.5 får man väl räkna med Suntour annars...
Men det är som rikard säger, är massa saker utsletna är det ingen kap längre, men så är det ju nästan alltid vid begagnad köp. Annars är ju bara dämparen värd en fin slant, särskilt i det skicket den påstås vara. Dämparen är väl att anse som bra, även om jag personligen har lite aversioner mot RockShox.
Fråga efter den effektiva ovanrörlängden och stämmer den så köp. Du får väl lita på honom att grejerna är fina om du inte kan åka och kolla. :-)
Det är svårt att hitta hojar utan några dåliga konponenter för 3.5! Men denna verkar vara i det närmaste befriad från skräp?
Fråga honom efter komplett spec, man vill ju veta nav osv som sitter på. Men jag har svårt att se hur du skulle kunna hitta bättre grejer för detta priset, folk sätter ofta fantasipriser på "billiga" grejer, antar att det handlar om (upplevd) tillgång och efterfrågan eller att folk verkligen tror att deras skräp är värt massa pengar. Dock är detta långt ifrån skräp!