Blockettråden 2

Janus82

Medlem
Blockettråden 2
Nu känner jag mig lite korkad angående styret. Menar ni att det är för lätt för att vara hållbart och att man kommer knäcka det när man använder det? Det finns väl ändå gott om styren med samma eller lägre vikt från kända tillverkare så det är väl inget märkligt?

marr

Moderator
Forumvärd
Blockettråden 2
Janus82 sa:
Nu känner jag mig lite korkad angående styret. Menar ni att det är för lätt för att vara hållbart och att man kommer knäcka det när man använder det? Det finns väl ändå gott om styren med samma eller lägre vikt från kända tillverkare så det är väl inget märkligt?
Fundera på vad det där med kända tillverkare kan göra.

emmer

Ny medlem
Blockettråden 2
Janus82 sa:
Du menar en louis vitton -väska för 150 spänn är oxå ett givet köp?

Senast ändrad:

Raggamuffin

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Janus82 sa:
Prestandan verkar finnas där. Men kvalitetskontroll och ISO-certifiering kanske är värre :)

Paco

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Janus82 sa:
Tack, det där gjorde min dag!?

Janus82

Medlem
Blockettråden 2
Jag håller i grunden med om att ett känt märke på en produkt borgar för mer kvalité än ett noname-kina-företag. Jag tyckte bara inte att det var så totalt nattsvart som alla andra. Hade styret vägt 60g hade jag varit mer förstående till att man klassar det som "förberedelse till vållande av kroppskada" som någon skrev.

emmer

Ny medlem
Blockettråden 2

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Otur att någon stal grejerna! ??
Samma kille har en cykel fotad i sitt trapphus till salu, stöldradarn gav utslag. Även en grön Scott genius där en kompis har kommenterad "haha var har du stulit den?" på typ.

Men han har fler strängar på sin lyra= säljer även begagnade power tools (dewalt osv).
Slut på lunch.

Bilagor

rois

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är inte sannolikt att batteriladdare och batteri stjäls, och elcykeln är kvar. Batteriladdare brukar ligga hemma, batteri tar man av när man kommer till jobbet, just för att det inte skall stjälas. Kvar är elcykel utan batteri och laddare. Som kan stjälas.

PS. Såg att (en) skärm också stulits. Kan vara cykeldatorn/displayen som sitter avtagbart på styret. Också den brukar man ta av för att undvika stöld. Sammantaget allt som inte brukar sitta på vid längre tids parkering är stulet, men cykeln som är ett attraktivt stöldobjekt är kvar. Lite märkligt.

Senast ändrad:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer