Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Danne K sa:Från en köp och säljgrupp på Facebook.
xyz-saft sa:kroem sa:"priset är inte ristat i sten"
Puuuh...skönt det iaf.
På sten faktiskt... Om det nu gör någon skillnad.
ForesterGuy sa:xyz-saft sa:kroem sa:"priset är inte ristat i sten"
Puuuh...skönt det iaf.
På sten faktiskt... Om det nu gör någon skillnad.
Ni får inte köra dubbat på hällarna!
Jag tror att lagrat lim är lite dyrare än nytt :) , ungefär som tubdäcken.emmer sa:Det var ju en smula optimistiskt att lägga ut för 450:- när prislappen på 60:- sitter kvar :-)
rois sa:På Tradera, som annonsen kommer från, är det många som resonerar "än är den sista idioten inte född". Och häpnadsväckande nog så stämmer det. Säljaren Sellpy har för övrigt dåligt rykte.
rois sa:På Tradera, som annonsen kommer från, är det många som resonerar "än är den sista idioten inte född". Och häpnadsväckande nog så stämmer det. Säljaren Sellpy har för övrigt dåligt rykte.
Allroad sa:rois sa:På Tradera, som annonsen kommer från, är det många som resonerar "än är den sista idioten inte född". Och häpnadsväckande nog så stämmer det. Säljaren Sellpy har för övrigt dåligt rykte.
Att Sellpy har dåligt rykte är väl lite att ta i. Man kan ju köpa fina märkeskläder för vettiga pengar. De verkar dock ha lite hybris och prissätta t ex fjällräven kånken helt galet.
desmo sa:Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Men vill man lansera sitt eget märke tycker jag att man kan anstränga sig lite mer när man "assemblerar" ihop sina cyklar. Och kanske en aning mer i sin annons också.
https://www.blocket.se/ostergotland/Arrow_superlight_racer_cykel___6_9kg_7_2kg__83947593.htm?sa=1
eiskall sa:Ganska fantastiskt att komma på tanken att försöka sälja den här ramen.
eiskall sa:Ganska fantastiskt att komma på tanken att försöka sälja den här ramen.
Leffe sa:eiskall sa:Ganska fantastiskt att komma på tanken att försöka sälja den här ramen.
Hade den varit större skulle jag köpt den.
Leffe sa:eiskall sa:Ganska fantastiskt att komma på tanken att försöka sälja den här ramen.
Hade den varit större skulle jag köpt den.
storfiskarn sa:Först till salu av Pripps, efter det samma hjul från hippo o nu samma hjul från en ny användare igen, o alla i linköping.
https://happyride.se/annonser/ad.php?id=77575
rois sa:Apropå bucklor i ramen. Hur lagar man dem (aluminiumram)?
emmer sa:
Skulle bli en kanon pendlarjonne (men skickas ju inte).Crocko sa:Kliar det i byggfingrarna?emmer sa:
Tror att det är någon anti-wobbel-grej när man kör no-hands.Laederlappen sa:Jag gillar att växelvarjrarna är spända som fiolsträngar, det kanske underlättar självstyrningen?
PeeGee sa:Efter mejl växling känns det mkt skumt. Trodde att priset var ett tryckfel, men icke.
Någon som saknar en bitch?
Valhalla_ sa:PeeGee sa:Efter mejl växling känns det mkt skumt. Trodde att priset var ett tryckfel, men icke.
Men.... Han måste ju skrivit en nolla för mycket? 2000 känns ju rimligt..
PeeGee sa:Valhalla_ sa:PeeGee sa:Efter mejl växling känns det mkt skumt. Trodde att priset var ett tryckfel, men icke.
Men.... Han måste ju skrivit en nolla för mycket? 2000 känns ju rimligt..
det var precis det jag skrev till honom:)
ANTR sa:... Och en ny gaffel?...
Valhalla_ sa:Bergslag2 ?