Blockettråden 2
storfiskarn sa:Vilket missfoster.julgus sa:
Canyon?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
storfiskarn sa:Vilket missfoster.julgus sa:
NickPick sa:storfiskarn sa:Vilket missfoster.julgus sa:
Canyon?
Jag tycker det ser ut som en någon mörkare bit på tejpen bara, eller skadad tejp. Jag har svårt att tro att en skada skulle följa tejpranden så perfekt.weldion sa:Är det bara jag, eller ser inte den där sadelstolpen toktrasig ut?
Mike C sa:Jag tycker det ser ut som en någon mörkare bit på tejpen bara, eller skadad tejp. Jag har svårt att tro att en skada skulle följa tejpranden så perfekt.weldion sa:Är det bara jag, eller ser inte den där sadelstolpen toktrasig ut?
Ja, det kanske är en höjdmarkering på stolpen som kan lura ögat lite.Mike C sa:Jag tycker det ser ut som en någon mörkare bit på tejpen bara, eller skadad tejp. Jag har svårt att tro att en skada skulle följa tejpranden så perfekt.weldion sa:Är det bara jag, eller ser inte den där sadelstolpen toktrasig ut?
emilh sa:Vad händer egentligen här?
Har en sån, men tycker inte jag får mindre värk när jag cyklar på den än på någon av de andra.NickPick sa:Jag skulle vilja bli av med värk så det här måste ju vara ett kap, men varför är den inte redan såld?
julgus sa:Jaha,,
https://www.blocket.se/annons/vasterbotten/finn_cykel/87742802
"Finn cykel"
Är den borta? Finsk? Fin? Jesus..
haggi sa:Någon som får ihop detta? Får inget svar från säljaren vad som är vad heller.
Johanssontranemo sa:Han har även ute en 530 bundle för 1500 och en 1030 för 2000.
Minst sagt skumt.
Stålhäst sa:Gud jul!
Hmmm... Jag vet inte riktigt, den här kändes litet konstig.... Vad tros?
Fin el damcykel med flera växlar https://www.blocket.se/vi/88831345.htm
jonte987 sa:Laddaren blev borta?
marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
Lyckades inte stjäla den?
Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
jonte987 sa:Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
marr sa:jonte987 sa:Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
Frågan är bara var kvittot kom ifrån?
Bengt-re sa:marr sa:jonte987 sa:Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
MS Word och en skrivare?
frause sa:Bengt-re sa:marr sa:jonte987 sa:Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
MS Word och en skrivare?
Det var ju ett spännande organisationsnummer på LBS:en där.
frause sa:Bengt-re sa:marr sa:jonte987 sa:Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
MS Word och en skrivare?
Stumpy sa:frause sa:Bengt-re sa:marr sa:jonte987 sa:Morsan blev skärrad efter att ha stulet en elcykel? Det kan man förstå.marr sa:jonte987 sa:Laddaren blev borta?
MS Word och en skrivare?
Öresavrundning?
jolov sa:https://happyride.se/annonser/ad.php?id=103795
Kanske missar något. Men någon som vill köpa ett sönderkört bakhjul, värt 3-5000kr?
andersson.n sa: