Blockettråden 2

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
En till X-Caliber. 10000kr för en X-Caliber 7 av okänd, hyffsat tidig årsmodell, som det ser ut. Som sagt, jag betalade 5700 för en 8 från 2019, i nyskick.

Jaha, nu fattar jag. Hon har ju massa tillbehör inkluderat. Då är det rimligt.🙂

Screenshot_20201202-103644_Facebook.jpg

Screenshot_20201202-104258_Facebook.jpg

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Nej det är nog Team Sportia som saknar den. Varför ens ladda upp bild 1, hur många vill "avhämta" sin cykel inpackad?
För att påvisa att den är helt ny? I nyskick, på riktigt. Till skillnad från alla "bara gått ett fåtal rundor", "tillsätt högst 100 mil", "bara använd en säsong" - så i nyskick!!! Som annonseras på K&S.

Sproots

Ny medlem
Blockettråden 2
Också spännande att killen som säljer den här sparken (i alla fall någon med samma namn, på samma plats) har lagt ut ett antal finare cyklar på blocket den senare tiden. Möjligtvis är det helt legit men tycker det är lite skumt...

rouster

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Också spännande att killen som säljer den här sparken (i alla fall någon med samma namn, på samma plats) har lagt ut ett antal finare cyklar på blocket den senare tiden. Möjligtvis är det helt legit men tycker det är lite skumt...
Jag har också noterat detta. Söker man på kullavik i kategorin cykel får man upp hans annonser.
Jag mailade på en av de nyaste och frågade om han hade kvitto men fick inget svar.

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag har också noterat detta. Söker man på kullavik i kategorin cykel får man upp hans annonser.
Jag mailade på en av de nyaste och frågade om han hade kvitto men fick inget svar.
Det finns flera cyklar i området med samma namn på säljaren som på cykeln. Undrar om det är samma person vi pratar om. Eller är det vanligt att folk skriver så?

På Scotten står det Scott, Crescent som säljer en Crescent, Skeppshult cykel säljs av Skeppshult. Sen har vi en Cykel som säljs av Cykel, en till Cykel med Cykel som säljare osv.

Blockettråden 2
Det finns flera cyklar i området med samma namn på säljaren som på cykeln. Undrar om det är samma person vi pratar om. Eller är det vanligt att folk skriver så?

På Scotten står det Scott, Crescent som säljer en Crescent, Skeppshult cykel säljs av Skeppshult. Sen har vi en Cykel som säljs av Cykel, en till Cykel med Cykel som säljare osv.
Verkar som att cyklarna bara säljer sig självt

stojjkl

Medlem
Blockettråden 2
Hade en polare som också hörde av sig till "Rasmus" i Kullavik.
Han verkar köpa upp cyklar från blocket och andra stället för att sedan sälja dem med rejält uppjackade priser på blocket sen. Kanske inget brottsligt iof men det blir ju en slags inflation i begagnatmarknaden.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer