vika01
Medlem
Blockettråden 2
Det är bugg i Blocket som gör att bilderna är zoomade så.Fotat ungefär som den är stulen iaf.
Såldes en för 7000 lokalt nyligen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är bugg i Blocket som gör att bilderna är zoomade så.Fotat ungefär som den är stulen iaf.
Såldes en för 7000 lokalt nyligen.
Finns väl inget att förlora, skriv helst ett trevligt meddelande kanske med en länk, kan ju vara någon som inte har koll på att tysken finns som alternativ.Det är inte lönt att lämna bud på "nya" grejor som säljs till tyskt nypris? Det är bara att beställa från tysken och undvika skav både för mig och säljaren?
Jag så den med. Det skulle kanske vara ok om den har original delar på och är i väldigt bra skick. Men den här är väl lite konstigt "uppgraderad" med nexus vevar och maxxis Holly Roller.5000 för en cykel från 1996 ?
Men exakt min tanke. Kollade lite försiktigt med säljaren och det var ingen felskrivning heller.Jag så den med. Det skulle kanske vara ok om den har original delar på och är i väldigt bra skick. Men den här är väl lite konstigt "uppgraderad" med nexus vevar och maxxis Holly Roller.
Interessant. Ibland undrar man hur vissa tänka sig med prissättning. Men ibland funkar det.Men exakt min tanke. Kollade lite försiktigt med säljaren och det var ingen felskrivning heller.
knappast. Shimano har en massa drm å skit i batterierna, laddarna och motorerna så om du inte kör samma av alla 3 är du rökt. Å sen när bms'en i batteriet pajjar, glöm att du kan köpa en ny. Du får pröjsa 4-5000 för ett helt nytt batteri istället för ett litet kretskort värt nån hundring....hur var det nu, är crescent egna elsystem kompatibelt med shimano steps? ;)
mitt var menat som en stor nypa sarkasm.knappast. Shimano har en massa drm å skit i batterierna, laddarna och motorerna så om du inte kör samma av alla 3 är du rökt. Å sen när bms'en i batteriet pajjar, glöm att du kan köpa en ny. Du får pröjsa 4-5000 för ett helt nytt batteri istället för ett litet kretskort värt nån hundring....
Visste inte ens det, vilket gör det ännu mer ironiskt ?mitt var menat som en stor nypa sarkasm.
+ att crescent har en elektronisk koppling mellan ett specifikt batteri och cykeln så att man inte ska kunna baxa en cykel här och ett batteri här och vara nöjd med det.
Hälaren Alexander från skuggfolket säger att det bara är att programmera om.mitt var menat som en stor nypa sarkasm.
+ att crescent har en elektronisk koppling mellan ett specifikt batteri och cykeln så att man inte ska kunna baxa en cykel här och ett batteri här och vara nöjd med det.
Jamendåså ???Hälaren Alexander från skuggfolket säger att det bara är att programmera om.
Roliga tycker jag är att personen bara copypastat texten från auktionsfirman. "Passa på att buda hem en mountainbike" ?![]()
Säljes: Helt ny/oanvänd mountainbike BMC fourstroke 01 LT two.
Helt ny/oanvänd mountainbike BMC fourstroke 01 LT two. Passa på att buda hem en mountainbike med fantastishappyride.se![]()
Mountainbike BMC fourstroke 01 LT two - Auktioner online - Nätauktioner & Konkursauktioner | PS Auction
Helt ny/oanvänd mountainbike BMC fourstroke 01 LT two. Passa på att buda hem en mountainbike med fantastiska köregenskaper från välkända BMC. BMC har skapat Fourstroke LT (long travel) för dig som älskar teknisk stigcykling. När kontroll och grepp spelar lika mycket roll som kraft och...psauction.se
Synd att man inte kan se det vinnande budet på auktionen så man får se hur stor snabb förtjänst säljaren vill göra sig :)
Såldes för 32500kr + serviceavgift, så nånstans runt 37-39 skulle jag tippa. Får lägga till kostnaden att köra och hämta den också.![]()
Säljes: Helt ny/oanvänd mountainbike BMC fourstroke 01 LT two.
Helt ny/oanvänd mountainbike BMC fourstroke 01 LT two. Passa på att buda hem en mountainbike med fantastishappyride.se![]()
Mountainbike BMC fourstroke 01 LT two - Auktioner online - Nätauktioner & Konkursauktioner | PS Auction
Helt ny/oanvänd mountainbike BMC fourstroke 01 LT two. Passa på att buda hem en mountainbike med fantastiska köregenskaper från välkända BMC. BMC har skapat Fourstroke LT (long travel) för dig som älskar teknisk stigcykling. När kontroll och grepp spelar lika mycket roll som kraft och...psauction.se
Synd att man inte kan se det vinnande budet på auktionen så man får se hur stor snabb förtjänst säljaren vill göra sig :)
Såld för 45kHej @Pierre08 ! Du får 22000 om du skickar den. Nu har ju nästa modell släppts. Mvh
Det var enkla och snabba pengar det därSåld för 45k
Det var enkla och snabba pengar det där
Aldrig trott att det går att tjäna pengar, gå med vinst på happys marknad
Verkar kosta ~2,5k i handeln just nu iaf?https://happyride.se/annonser/wahoo-elemnt-rival.203925/ kostade 995 när den köptes på XXL… men ja så är det här i livet.
Det handlar om timing eller som Seneca säger ”Tur Är Där Möjligheten Möter Förberedelser”.Det var enkla och snabba pengar det där
Det handlar timing eller som Seneca säger ”Tur Är Där Möjligheten Möter Förberedelser”.Det var enkla och snabba pengar det där
Det blev ändå 8k minus frakt 2k.Ja, kudos till @Pierre08 för en bra affär :)
Såg dom jag också. Verkar hänga i lite olika cykel köp/sälj-grupper också.Någon som fått stulna cyklar eller kanske byggutrustning i ghötteborg? Alexander soloxjox där X är lika med V.
Alevander?Någon som fått stulna cyklar eller kanske byggutrustning i ghötteborg? Alexander soloxjox där X är lika med V.
Avd. Köpsug?
Det är Bianchis billigaste ram, en instegsmodell. Och ja fälgbroms säljer inte lika bra som skivor.Letar en cykel åt tjejen, var tror vi om detta?
Visa bilaga 586648
Di2 är väl elektroniska växlar, vilket jag trodde var skitdyrt. Carbon, Di2, i min värld "bara" 13k (12k på blocket). Vad är det jag har missförstått? Fälgbromsarna drar ner priset? Nåt annat?
Tack för utförligt svar!Det är Bianchis billigaste ram, en instegsmodell. Och ja fälgbroms säljer inte lika bra som skivor.
Di2 Ultegra är långt ifrån dyrt, den kom med Shimano innan så det personen har gjort är väl att byta reglage och bak/framväxel till Di2. Fälgbroms = behöver inga nya bromsok eller vevparti när han uppgraderar = den uppgraderingen är långtifrån skitdyr.
Hjulen är väl helt vanliga hjul och kostar ingen förmögenhet.
IMO en schysst prissatt hoj för den som vill ha en bra cykel till bra pris och inte letar värstinggrejer.
Nja, Vision Metron 40 SL är inga dussinhjul. Sådana körde (kör i skivbromsversion) proffslag på.IMO en schysst prissatt hoj för den som vill ha en bra cykel till bra pris och inte letar värstinggrejer.
Oj, det var ju dyra hjul. Framstår som ett riktigt bra pris för cykeln. Tyvärr insåg jag att 55 blir för litet åt tjejen.Nja, Vision Metron 40 SL är inga dussinhjul. Sådana körde (kör i skivbromsversion) proffslag på.
Dock betingar fälgbromspryttlar inga höga priser i dagsläget.
Lång tjej? En Bianchi 55a passar väl perfekt för 179-186cm.Oj, det var ju dyra hjul. Framstår som ett riktigt bra pris för cykeln. Tyvärr insåg jag att 55 blir för litet åt tjejen.
Hon är 183. Men hittade en size chart som sa ganska tydligt för liten.Lång tjej? En Bianchi 55a passar väl perfekt för 179-186cm.
Här är hela bilden, den är ungefär lika korrekt som baksidan på shampooflaskan för att klara körkortet.Hon är 183. Men hittade en size chart som sa ganska tydligt för liten.
??Här är hela bilden, den är ungefär lika korrekt som baksidan på shampooflaskan för att klara körkortet.