Blockettråden 2

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
”Elcykel dam 28 tum. Säljer pga vi har köpt ny bil och cykeln bara står. Den är max två år. Mitt lås sitterkvar pga att nyckel och laddaren till batteriet försvann i flytt. Laddare kostar ca 200-300 på tex Claes Ohlson. Nypris 14.999;- Visa mindre” från en av hennes andra annonser.

Ulkan

Aktiv medlem
Blockettråden 2

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
@Wiciman hur går det med dina affärer? jag kan tänka mig att sälja saker till dig om du betalar frakt, eventuellt.

Håller med er andra. Att se användarens alla annonser är ju bra. Ping @jomper
Jag har själv stängt den funktionen tror jag… måste kolla

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Listningen av annonser ligger under profilsidan, så därför hänger de ihop. Men det är ju enkelt att slå på den funktionen om man slagit av den.
Jag tror att användarna gärna vill se alla annonser en viss person har ute för att se: systematisk försäljning för att tjäna pengar, bedrägerier och kanske helt enkelt annonshistorik.
Dvs man ska inte kunna annonsera "hemligt".

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag tror att användarna gärna vill se alla annonser en viss person har ute för att se: systematisk försäljning för att tjäna pengar, bedrägerier och kanske helt enkelt annonshistorik.
Dvs man ska inte kunna annonsera "hemligt".
Det vore en mycket bra förbättring av forumet, tycker jag. Ökad transparens hos de (oss) som väljer att nyttja K&S till att lägga ut annonser trycker jag bör vara givet.

Belse

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Förutom att sälja iväg sina saker billigt så ska man dessutom bjussa på halva frakten...
"ska det skickas delar vi på frakten."
Lockande...NOT!
Finns ju en enklare lösning, vill han inte betala vad frakten kostar så får han sätta sig i bilen och åka och hämta, nu när det är så billigt att tanka bränsle också... 😃

salle

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Apropå sketchy-annonser. Någon som saknar sin White?

Bilagor

• CED5D6D2-69B4-492F-B971-604D31E99F17.jpeg
    CED5D6D2-69B4-492F-B971-604D31E99F17.jpeg
    161.9 KB · Besök: 147
  • A4DDF06B-1C64-4BB1-8432-616166C35202.jpeg
    A4DDF06B-1C64-4BB1-8432-616166C35202.jpeg
    238.9 KB · Besök: 147

Kneecap

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag gissar att de kommer från en flyttrea som är aktuell i staden de finns i. Precis som resten (?) av prylarna från den säljaren, samt den nyregistrerade medlemmen på samma adress (som salufördes stora delar av samma sortiment för någon vecka sedan).

Tjena!

Just Simons saker kommer inte från vår flyttrea. Den andra medlemmens annonser har jag inte sett. Har inte heller sett Simon inne och storshoppa, men en annan märklig man som köpte på sig massor av prylar.

IM

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Tjena!

Just Simons saker kommer inte från vår flyttrea. Den andra medlemmens annonser har jag inte sett. Har inte heller sett Simon inne och storshoppa, men en annan märklig man som köpte på sig massor av prylar.
OffT: är ni utflyttade ännu? Eller är det värt att ta en sväng förbi på torsdag kväll.

roller

Aktiv medlem
Blockettråden 2

weldion

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Topp