Valhalla_
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Den är väl snodd. Någon har låst hojen i framhjulet, någon annan i bakhjulet. = Komplett cykel.Bra bromsförmåga fram! Visa bilaga 597097
Den är väl snodd. Någon har låst hojen i framhjulet, någon annan i bakhjulet. = Komplett cykel.Bra bromsförmåga fram! Visa bilaga 597097
Nishikisadel, sen verkar hon Sandra Molin sälja och eller ha sålt ett antal andra cyklar på kort tid… sketchy.Den är väl snodd. Någon har låst hojen i framhjulet, någon annan i bakhjulet. = Komplett cykel.
"En gång till, en gång till, en gång till!"
![]()
Köpes: Någon som sitter på en överfylld bra-att-ha-låda?
Någon i Skåne eller annorstädes med fraktvilja som sitter på följande komponenter som bara shappyride.se
Undrar om det inte finns något i personens egna säljesannonser som kan passa? Undrar vem som skall betala frakten då...
Förutom att sälja iväg sina saker billigt så ska man dessutom bjussa på halva frakten...Gillar ju hur billigt han vill köpa saker för, men säljer sina saker dyrt…
Är det något som framförts till någon moderator? Det är ju det högst rimligt förslag.Som sagts tidigare.
Det är lite provocerande att man kan stänga sin profil så man inte kan lista alla annonser hen haft/har ute.
Vet inte. Sett det kommenteras flera gånger iaf. Vill minnas iaf en diskussion när någon moderator deltog.Är det något som framförts till någon moderator? Det är ju det högst rimligt förslag.
Jag tror att användarna gärna vill se alla annonser en viss person har ute för att se: systematisk försäljning för att tjäna pengar, bedrägerier och kanske helt enkelt annonshistorik.Listningen av annonser ligger under profilsidan, så därför hänger de ihop. Men det är ju enkelt att slå på den funktionen om man slagit av den.
Det vore en mycket bra förbättring av forumet, tycker jag. Ökad transparens hos de (oss) som väljer att nyttja K&S till att lägga ut annonser trycker jag bör vara givet.Jag tror att användarna gärna vill se alla annonser en viss person har ute för att se: systematisk försäljning för att tjäna pengar, bedrägerier och kanske helt enkelt annonshistorik.
Dvs man ska inte kunna annonsera "hemligt".
Fast man kan inte slå på den för någon annan. Är det så hårt knutet, så man inte kan bryta ut annonslistan från blockering av övriga (låsta) profilen?Listningen av annonser ligger under profilsidan, så därför hänger de ihop. Men det är ju enkelt att slå på den funktionen om man slagit av den.
Finns ju en enklare lösning, vill han inte betala vad frakten kostar så får han sätta sig i bilen och åka och hämta, nu när det är så billigt att tanka bränsle också... 😃Förutom att sälja iväg sina saker billigt så ska man dessutom bjussa på halva frakten...
"ska det skickas delar vi på frakten."
Lockande...NOT!
Vadå. Är du inte sugen att sälja en styrstam för 40kr och betala halva 69kr frakten själv?Förutom att sälja iväg sina saker billigt så ska man dessutom bjussa på halva frakten...
"ska det skickas delar vi på frakten."
Lockande...NOT!
165 med frakt!Iofs kan ju 99 kr vars prisvärt ändå.
Alla hittade vi olika sätt att krångla oss genom restriktionerna. 😁Så många frågor... Visa bilaga 597960
NähäEgenbyggd.
Jag gissar att de kommer från en flyttrea som är aktuell i staden de finns i. Precis som resten (?) av prylarna från den säljaren, samt den nyregistrerade medlemmen på samma adress (som salufördes stora delar av samma sortiment för någon vecka sedan).
En bulvan kanske...Tjena!
Just Simons saker kommer inte från vår flyttrea. Den andra medlemmens annonser har jag inte sett. Har inte heller sett Simon inne och storshoppa, men en annan märklig man som köpte på sig massor av prylar.
OffT: är ni utflyttade ännu? Eller är det värt att ta en sväng förbi på torsdag kväll.Tjena!
Just Simons saker kommer inte från vår flyttrea. Den andra medlemmens annonser har jag inte sett. Har inte heller sett Simon inne och storshoppa, men en annan märklig man som köpte på sig massor av prylar.
Vad är det för butik som har flyttrea?OffT: är ni utflyttade ännu? Eller är det värt att ta en sväng förbi på torsdag kväll.
OffT: är ni utflyttade ännu? Eller är det värt att ta en sväng förbi på torsdag kväll.
Vad är det för butik som har flyttrea?
Häleri central ?Så många frågor... Visa bilaga 597960
Krya på dig.Tjena!
Bra fråga, vi skulle stänga denna veckan men jag har legat i influensa så har ingen koll faktiskt.
Sportson i Kalmar
Denna såg trevlig ut, vad säger ni Cannondale fantaster?
Köp.Denna såg trevlig ut, vad säger ni Cannondale fantaster?
Säljaren är fett legit. Lura runt lite på forumet och se om det är någon som verkar lite extra glad i Cannondale…Denna såg trevlig ut, vad säger ni Cannondale fantaster?
Nästan lättare att stava till Identiti...
Det råder det delade meningar om.Säljaren är fett legit.
Det råder det delade meningar om.
Utveckla?Det råder det delade meningar om.
Ja, men han är också den enda jag har problem med vid affär på Happy.Tjena!
Av vilken anledning då? Han är en rätt välkänd medlem på forumet.
Se inlägg #14308Utveckla?