Ja men lite, för 95 får du ju ändå välja både hjul och sadel! 🤣Jag är nog bara trög och fattig och fattar inte vilken deal det där är😂
Utan att ta reda på vad fraktkostnaden skulle bli, om jag minns rätt.Nej verktygen var väl vonderhenk?
Mollo köpte DeRosa ;)
Var är alla länkar? 😁Utan att ta reda på vad fraktkostnaden skulle bli, om jag minns rätt.
Var är alla länkar? 😁
Utan att ta reda på vad fraktkostnaden skulle bli, om jag minns rätt.
Tydligen ger det åtminstone god condition.Visa bilaga 609417
Att nästan alltid sitta på en trainer lär bli enformigt. Hoppas hon får den såld och hittar lite kompisar att umgås med och ett jobb.
Edit: kanske är Kirstens hoj: Visa bilaga 609418 Visa bilaga 609419
Vilken fruktansvärd annonstext.Mittdämpare.. är det därför den är så skön och dyr?
Visa bilaga 609482
Och är den verkligen lättare/bättre att resa med än andra cyklar?Så många frågor dyker upp...
Mest kring hur många delar en komplett servis faktiskt skall innehålla.
Så många frågor dyker upp...
Så många frågor dyker upp...
Visa bilaga 609549
Något hela happykollektivet förefaller missat, givet frågeställningen i hälften (?) av alla trådar på forumet.Väldigt praktiskt med "One size fits all".
Vissa är dåliga på att plocka bort annonsen efter att varan är såld.Jag stöter mestadels på skräp som de flesta inte vill ha på blocket och marketplace runt mig. Men ibland ligger liknande objekt ute många månader, vad är det som jag missar? Känns som att det borde vara ett ok budgetköp?
Kanske är så enkelt…Vissa är dåliga på att plocka bort annonsen efter att varan är såld.
Eller är det skor gjorda av Brom [Br] (https://sv.wikipedia.org/wiki/Brom). Kanske därför dom luktar illa? :)
Elle
Eller är det skor gjorda av Brom [Br] (https://sv.wikipedia.org/wiki/Brom). Kanske därför dom luktar illa? :)
Tydligen 5-6 turer ute och 2 månader på trainer.🙂Hur många gånger kan man använda en sak och den fortfarande kan räknas som oanvänd?
Visa bilaga 606725
Har köpt av den där ett par gånger i alla fall för att just använda det som skyddstejp på ramen.
För mig har det varit smidigt att få hem lagomt långa bitar i brevlådan.
Så jag är tacksam för att den där annonsen dykt upp vid rätt tillfällen.
Den för 7k är väl ok? Den för 5 är väl lite sämre om man ser på gaffeln tex.Skulle man ta å köpa en XC 290 Pro? Som en billig renodlad XC? Eller är det för pissiga komponenter på årets modell?
Sadeln och styrstammen är nog i guld.Prisvärt? 😆
Visa bilaga 610147
![]()
Säljes: Shimano XT M771 10-speed
Jag kan skicka, annars så finns den i Jönköping. Skitig dock. 200kr Mirohappyride.se
Vax? Ja, men då så...
Man blir ju lite sugen att fråga hur långt det har gått … 😂
🙄
Dessutom helt ny profil. Lite vågat att lägga upp den här på Happy kan tyckas.Hmmm, kan inget om lvg, men känns det inte lite väl billigt?
Visa bilaga 610647
Hmmm, kan inget om lvg, men känns det inte lite väl billigt?
Visa bilaga 610647