weldion
Aktiv medlem
Blockettråden 2
R2!Ehm... vart hittar du dem för 3500 nya?
2*157,56=315,12 EUR = 3542,91 SEK
R2!Ehm... vart hittar du dem för 3500 nya?
Fett, inte sett. Bra pris!
@Bellyboy ??Ngn som saknar sin Genesis? https://www.facebook.com/marketplace/item/143167852067985/ Visa bilaga 625775
https://happyride.se/annonser/genesis-day-one.222006 Kan det vara?Ngn som saknar sin Genesis? https://www.facebook.com/marketplace/item/143167852067985/ Visa bilaga 625775
Hmm...och bakskärmen avskuren? kanske inte samma.Det är nog samma, står i FB annonsen att det är "defekt bakhjul"
inte så långsökt, precis det jag tänkte med :DEn konspiratoriker tänker ju att den var låst runt ekrarna, därför var dom paj. Långsökt jag vet.
En väldigt lång nippel på bakhjulet i båda bilderna så det är högst troligt samma
Det brukar kunna vara 1 nolla för mycket, men här handlar det väl snarare om 2.
Två day one 10 på vift alltså. Väntar bara på att min ska dyka upp så jag kan hämta tillbaka den.En väldigt lång nippel på bakhjulet i båda bilderna så det är högst troligt samma
En konspiratoriker tänker ju att den var låst runt ekrarna, därför var dom paj. Långsökt jag vet.
"Stefan" fick lära sig den svåra vägen att en batteridriven vinkelslip är bättre när man är på stöldturné, så därför säljer han nu även sin sladdmaskin.inte så långsökt, precis det jag tänkte med :D
Obegripligt, varför försöker folk sälja skrot?
Men vem köper dylikt skräp?För pengar?
Men vem köper dylikt skräp?
Från open Ai…..Denna cykel är mer än bara en cykel - den är en förlängning av din kropp och själ…Med en vikt på mindre än ett kilo är denna cykel en exceptionell klättrare…
Läst på svenska så verkar priset mer rimligt..
"Praktiskt taget nyskick" Så ofta använt att Chat GPT snappat upp det! Utan faktagranskning får man förmoda.Här är någon som frågat Chat GPT att skriva en annons utan att bemöda sig att läsa texten efteråt:
![]()
Säljes: Storck Aernario G1 M
Från open Ai. Unika möjligheter väntar dig med denna fantastiska cykel! På grund av begränshappyride.se
Att läsa texten efter att ha sett bilden gjorde min dag!
Tyvärr gör det bara att cykeln verkar sunkigare än vad den verkar vara om en kollar bilden. Synd.Här är någon som frågat Chat GPT att skriva en annons utan att bemöda sig att läsa texten efteråt:
![]()
Säljes: Storck Aernario G1 M
Från open Ai. Unika möjligheter väntar dig med denna fantastiska cykel! På grund av begränshappyride.se
Konstigt ändå. För den ser ut att vara väldigt välvårdad av någon som bryr sig om cykeln. Men inte kan skilja på fram och bak?Går det att svänga till vänster på den?
Klassisk lagtempocykel.Konstigt ändå. För den ser ut att vara väldigt välvårdad av någon som bryr sig om cykeln. Men inte kan skilja på fram och bak?
Kan inget om räsercyklar. Men trodde optimal gaffelvinkel var under 90 grader även för dem?Klassisk lagtempocykel.
Med bakåtvänd framgaffel kan man ligga snäppet närmre framförvarande, och få mer vindskydd. Något som experimenterades med för några decennier sedan, inget man fortsatte med. 🙂Kan inget om räsercyklar. Men trodde optimal gaffelvinkel var under 90 grader även för dem?
Inte intresserad av en cykel som behövt "riktad så den rakt och fint".
Att läsa texten efter att ha sett bilden gjorde min dag!
Kan inget om räsercyklar. Men trodde optimal gaffelvinkel var under 90 grader även för dem?
Med bakåtvänd framgaffel kan man ligga snäppet närmre framförvarande, och få mer vindskydd. Något som experimenterades med för några decennier sedan, inget man fortsatte med. 🙂
Sant iofs. blir väl tom flackare... men rätt begrepp fanns inte i min vokabulärGaffelrörsvinkel ändrats nästan inte när man vänder gaffeln.
Sant iofs. blir väl tom flackare... men rätt begrepp fanns inte i min vokabulär
Nej, helt fel."rake" heter "försprång" på svenska.
Kompenserar styret för gaffeln? 🤔Visa bilaga 626609 jula Kungsbacka :D
Trail"rake" heter "försprång" på svenska.
Går det att svänga till vänster på den?