Earlslick
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Men är det inte 4700 med 10delad 105 som är monterad.10-delat tiagra 4700-reglage ska väl ändå funka med 11-delad 105-växel?
Men är det inte 4700 med 10delad 105 som är monterad.10-delat tiagra 4700-reglage ska väl ändå funka med 11-delad 105-växel?
Upplys gärna en annan vad du tycker att den ska kosta? Om du kan tänka dig att kliva ner ifrån din arroganta piedestal och beblanda dig med oss "vanliga" dödaSäljes: Wahoo Elemnt Roam 2.0 Nyskick!
Säljer den då den blir onödigt sofistikerad för en simpel gravlare. Komplett i kartong utan enhappyride.se
Glad att jag dedikerade årets "ny-i-kartong-från-butik-köp" till en sån här på rea till ett pris som jag nästan skäms för när jag ser denna annons.
Hoppas du har en trevlig kväll.Upplys gärna en annan vad du tycker att den ska kosta? Om du kan tänka dig att kliva ner ifrån din arroganta piedestal och beblanda dig med oss "vanliga" döda
Ganska säker på att IM menade att han ångrar att han köpte sin på rea när han hade kunnat köpa den mycket billigare av dig. Det var nog inte menat som en förolämpning.Upplys gärna en annan vad du tycker att den ska kosta? Om du kan tänka dig att kliva ner ifrån din arroganta piedestal och beblanda dig med oss "vanliga" döda
Visst, garanti är ju inget man betalar nåt extra för...Kartong och frakt går ju på en del. En dryg tusenlapp kan det ju vara värt att få cykla en hel sommar.
I sådana fall tolkade jag fel. En överreaktion ifrån min sida oavsett. Ber om ursäkt för det IM.Ganska säker på att IM menade att han ångrar att han köpte sin på rea när han hade kunnat köpa den mycket billigare av dig. Det var nog inte menat som en förolämpning.
Vem vill inte ha en kompromisslös cykel med high-end prylar liksom...
Visa bilaga 628075
Skönt också att den är "är anpassad efter cyklisten" och inte t.ex fascisten.Det stor att den är för "seriösa tjejer". Så jag antar att den då inte är för oseriösa tjejer och inte heller för killar, varken seriösa eller oseriösa.
Skönt också att den är "är anpassad efter cyklisten" och inte t.ex fascisten.
Inte heller för kvinnor?Det stor att den är för "seriösa tjejer". Så jag antar att den då inte är för oseriösa tjejer och inte heller för killar, varken seriösa eller oseriösa.
Inte heller för kvinnor?
För sent.Svenska är inte mitt modersmål, så jag vågar inte uttala mig om det.
Fast jag tror att ni kan dela på frakten.Begagnad och repig Tiagra-bakväxel för 300kr
![]()
Säljes: Shimano tiagra rd-4700 10-speed rear derailleur
Lite repor och skav men fullt funkis. 300:- Kan skickas mot fraktkostnad.happyride.se
...eller ny utan repor för 392kr...