Blockettråden 2
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eiskall sa:
storfiskarn sa:Måste ha haft isär gaffeln och sen satt ihop den åt fel håll.
Första gången ja sett det felet. Haha
Flurken sa:storfiskarn sa:Måste ha haft isär gaffeln och sen satt ihop den åt fel håll.
Lyckades själv med det. Upptäckte det dock direkt då jag skulle återmontera gaffeln. Satan i gatan vad det fick bankas för att få lös skiten igen. Skyller på den obligatoriska vätskeersättningen vid grillen.
johan44 sa:Nu kanske jag bryter alla koder med en (OT)-annons men jag tycker det var en skönt osäljande bild...
storfiskarn sa:Flurken sa:storfiskarn sa:Måste ha haft isär gaffeln och sen satt ihop den åt fel håll.
Lyckades själv med det. Upptäckte det dock direkt då jag skulle återmontera gaffeln. Satan i gatan vad det fick bankas för att få lös skiten igen. Skyller på den obligatoriska vätskeersättningen vid grillen.
Haha. så kan det gå ibland, men det sjuka är ju att många inte ser att det är fel.
Helt efterblivet.
Jörgen_A sa:storfiskarn sa:Flurken sa:storfiskarn sa:Måste ha haft isär gaffeln och sen satt ihop den åt fel håll.
Haha. så kan det gå ibland, men det sjuka är ju att många inte ser att det är fel.
Helt efterblivet.
Nu tycker jag du är taskig. En "kompis" har dock berättat att styrningen känns riktigt kvick i det läget.
storfiskarn sa:
Varför det? Det står ju i annonsen.Vernersson sa:Rapporterad som kopia.eiskall sa:
De har byggt så många att det bara finns några få exemplar kvar i Europa av vissa storlekar.nadderf sa:Känns som en skum annons. Varför skulle Cannondale ha byggt för många?
http://www.blocket.se/vi/67389425.htm
emmer sa:Varför det? Det står ju i annonsen.Vernersson sa:Rapporterad som kopia.eiskall sa:
emmer sa:Varför det? Det står ju i annonsen.Vernersson sa:Rapporterad som kopia.eiskall sa:
Är det inte Enve och inte ser ut som Enve och man säger att det inte är Enve då är det ingen Envekopia.Crossmax sa:Lite på samma tema: såg någon cykel med Enve-dekaltrimmade kinahögprofilshjul. Är det ok? Var drar man gränsen egentligen?
emmer sa:Är det inte Enve och inte ser ut som Enve och man säger att det inte är Enve då är det ingen Envekopia.
???
emmer sa:Är det inte Enve och inte ser ut som Enve och man säger att det inte är Enve då är det ingen Envekopia.Crossmax sa:Lite på samma tema: såg någon cykel med Enve-dekaltrimmade kinahögprofilshjul. Är det ok? Var drar man gränsen egentligen?
Precis samma sak som med Treken (som ingen som vet hur en Trek ser ut och som kan läsa innantill kan tro är en kopia - även om man har hysterisk tur när man tänker... ...det är bara samma folk som tror att en gammal SAAB 99:a är en kopia på Volvo XC90 bara för att någon skrivit XC90 på bakluckan.).
Är det Enve? - Nej det är det intemarr sa:Du får nog läsa om det du citerade.emmer sa:Är det inte Enve och inte ser ut som Enve och man säger att det inte är Enve då är det ingen Envekopia.Crossmax sa:Lite på samma tema: såg någon cykel med Enve-dekaltrimmade kinahögprofilshjul. Är det ok? Var drar man gränsen egentligen?
Precis samma sak som med Treken (som ingen som vet hur en Trek ser ut och som kan läsa innantill kan tro är en kopia - även om man har hysterisk tur när man tänker... ...det är bara samma folk som tror att en gammal SAAB 99:a är en kopia på Volvo XC90 bara för att någon skrivit XC90 på bakluckan.).
Högprofilshjul i kolfiber ser ganska generiska ut, så vem är det som ska avgöra om de ser ut eller inte ser ut som Enve?emmer sa:Är det Enve? - Nej det är det inte
Ser ut som Enve? - Nej det gör det inte
Säger man att det inte är Enve? - Det vet vi inte
Är det Envekopia? - Uppenbarligen av någon totalt obegriplig anledning.
Vilket syfte menar du att dekalerna uppfyller om inte ge ett intryck att det är Enve?emmer sa:Ser ut som Enve? - Nej det gör det inte
marr sa:Extra flexibel och tung :p
HejPåDej sa:marr sa:Extra flexibel och tung :p
Skit att jag inte behöver en cykel... Det där är helt klart en drömcykel jag kan ha råd med :) När den kom 2014 tyckte jag den var supersnygg, men hade inte råd, nu har dom gått ner i pris, men nu behöver jag ingen... Jaja..
Kupa sa:"Jag vill tillägga att tempohjulen enbart är dekorativa". Vad tusan ska det betyda, exploderar de om man vågar sätta sig på cykeln?
Marcus_rimfaxe sa:16kg ?!
Och felvänd gaffel?
Marcus_rimfaxe sa:16kg ?!
Och felvänd gaffel?
johnny165 sa: