Blockettråden 2

Blockettråden 2

Bilagor

• trek.jpg
    trek.jpg
    107.9 KB · Besök: 37
Blockettråden 2
storfiskarn sa:
Måste ha haft isär gaffeln och sen satt ihop den åt fel håll.
Första gången ja sett det felet. Haha

Lyckades själv med det. Upptäckte det dock direkt då jag skulle återmontera gaffeln. Satan i gatan vad det fick bankas för att få lös skiten igen. Skyller på den obligatoriska vätskeersättningen vid grillen.

Blockettråden 2
Flurken sa:
storfiskarn sa:

Lyckades själv med det. Upptäckte det dock direkt då jag skulle återmontera gaffeln. Satan i gatan vad det fick bankas för att få lös skiten igen. Skyller på den obligatoriska vätskeersättningen vid grillen.

Haha. så kan det gå ibland, men det sjuka är ju att många inte ser att det är fel.
Helt efterblivet.

Blockettråden 2
storfiskarn sa:
Flurken sa:
storfiskarn sa:

Haha. så kan det gå ibland, men det sjuka är ju att många inte ser att det är fel.
Helt efterblivet.

Nu tycker jag du är taskig. En "kompis" har dock berättat att styrningen känns riktigt kvick i det läget.

Blockettråden 2
Jörgen_A sa:
storfiskarn sa:
Flurken sa:
storfiskarn sa:

Helt efterblivet.

Nu tycker jag du är taskig. En "kompis" har dock berättat att styrningen känns riktigt kvick i det läget.

Mycket möjligt att jag är taskig, men så tycker jag. Idag såg ja en specialized enduro med gaffeln bakofram. O han som framförde cykeln va fullkittad med camelbackrygga och hela köret. Kan ju inte va speciellt skoj i skogen det. Haha

Blockettråden 2
emmer sa:
Vernersson sa:
Varför det? Det står ju i annonsen.

Ibland undrar jag om du verkligen inte förstår eller om du bara gör dig till.
Fall 1 = Beklagar
Fall 2 = Tragiskt

Citat från annonsreglerna åt dig.
"Det är inte tillåtet att sälja kopior eller förfalskningar. Med kopior menas föremål märkta med ett företags logotyp, men som inte tillverkats eller licensierats av företaget. Det är inte bara otillåtet här, det är även olagligt."

Blockettråden 2
Crossmax sa:
Lite på samma tema: såg någon cykel med Enve-dekaltrimmade kinahögprofilshjul. Är det ok? Var drar man gränsen egentligen?
Är det inte Enve och inte ser ut som Enve och man säger att det inte är Enve då är det ingen Envekopia.
Precis samma sak som med Treken (som ingen som vet hur en Trek ser ut och som kan läsa innantill kan tro är en kopia - även om man har hysterisk tur när man tänker... ...det är bara samma folk som tror att en gammal SAAB 99:a är en kopia på Volvo XC90 bara för att någon skrivit XC90 på bakluckan.).

Blockettråden 2
emmer sa:
Crossmax sa:
Lite på samma tema: såg någon cykel med Enve-dekaltrimmade kinahögprofilshjul. Är det ok? Var drar man gränsen egentligen?
Är det inte Enve och inte ser ut som Enve och man säger att det inte är Enve då är det ingen Envekopia.
Precis samma sak som med Treken (som ingen som vet hur en Trek ser ut och som kan läsa innantill kan tro är en kopia - även om man har hysterisk tur när man tänker... ...det är bara samma folk som tror att en gammal SAAB 99:a är en kopia på Volvo XC90 bara för att någon skrivit XC90 på bakluckan.).

Du får nog läsa om det du citerade.

Blockettråden 2
marr sa:
emmer sa:
Crossmax sa:
Du får nog läsa om det du citerade.
Är det Enve? - Nej det är det inte
Ser ut som Enve? - Nej det gör det inte
Säger man att det inte är Enve? - Det vet vi inte
Är det Envekopia? - Uppenbarligen av någon totalt obegriplig anledning.

Blockettråden 2
emmer sa:
Är det Enve? - Nej det är det inte
Ser ut som Enve? - Nej det gör det inte
Säger man att det inte är Enve? - Det vet vi inte
Är det Envekopia? - Uppenbarligen av någon totalt obegriplig anledning.
Högprofilshjul i kolfiber ser ganska generiska ut, så vem är det som ska avgöra om de ser ut eller inte ser ut som Enve?

Blockettråden 2
HejPåDej sa:
marr sa:
Extra flexibel och tung :p

Skit att jag inte behöver en cykel... Det där är helt klart en drömcykel jag kan ha råd med :) När den kom 2014 tyckte jag den var supersnygg, men hade inte råd, nu har dom gått ner i pris, men nu behöver jag ingen... Jaja..

Gör som den hårt pressande föredettingen till förälder som aldrig blev nåt i sin favoritsport och nu försöker leva sin dröm genom sitt motsträviga barn vars eget intresse helt passerat förälderns vetskap:
Lev din dröm för sent! Sätt in pengarna och cykla runt på din ungdomsdröm!

Blockettråden 2
Satt och scrollade igenom lite annonser och snubblade över denna idag. Så läckert. Måste ha! Skulle passa bra vid sänglampan. Eller på pakethållaren.
Känner att jag hade världens flax.

Screenshot_2016-07-10-07-33-28-273.jpeg

Tillbaka
Topp