IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Dessutom kräver han mer betalt här än på Tradera. Sådant borde vara otillåtet.Envis gubbe = vintagegubben
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom kräver han mer betalt här än på Tradera. Sådant borde vara otillåtet.Envis gubbe = vintagegubben
Köp här i så fall.Dessutom kräver han mer betalt här än på Tradera. Sådant borde vara otillåtet.
Jag anmäler annonser någon gång ibland på Tradera, när det finns (i min mening) uppenbara skäl. Jag förefaller alltid ha fel.Anmäl på tradera då?
Synd man inte kan köpa två.Köp här i så fall.
Alla vet ju att dyrare cyklar är bättre än billiga![]()
Missat priset med en faktor tio ungefär tror jag.![]()
Säljes: Vevlager fyrkants taper 113mm
Vevlager 113m utan höger fästskruv. Säljes befintligt skick.happyride.se
Som referens så köpte jag min av årsmodell 2020 i våras för 30kkr! :-)Börjar bli billigt nu!
![]()
Säljes: Scott Spark RC 900 WC -21
Dags att sälja min Scott Spark. 2021 års modell, storlek Large. Passar dig som är 178-190cm. En &auhappyride.se
Du måste ha missat den senaste nyheten. Språkrådet har gått ut med en pressrelease. Följande ord har fått en ny betydelse:
Skulle nog ha stått nött sadel?
Står att läsa i annonsen att nypris är 45-50’, så halva priset känns skäligt tycker jag. Alltså i deras fantasivärld naturligtvis.Nött sadel o en nolla för mycket
Vart 25:e år tappar den 50%.Står att läsa i annonsen att nypris är 45-50’, så halva priset känns skäligt tycker jag. Alltså i deras fantasivärld naturligtvis.
Kanske finns en talande räv eller uggla med glasögon som är sugen på ny jonne
Det stämmer nog. Jag köpte en ny bil för 250k för 25 år sedan. Den borde vara värd 125k nu. Om den inte varit skrotad för flera år sedan...Vart 25:e år tappar den 50%.
Den levereras med ny sadel, alltså inte den på bild. Det enda rimliga i den annonsen.
En ny gaffel och den är perfekt för Cykelvasan.
Vad är det för fel på Hässleholm nu då, va va va??Ja, den håller reda på farten. Det är ändå Hässleholm
Klart de ska ha en fart hållare reda på.Vad är det för fel på Hässleholm nu då, va va va??
Låt mig ställa en motfråga: vad är det som är rätt med Hässleholm nu då?Vad är det för fel på Hässleholm nu då, va va va??
Det går massor av tåg därifrån! Jag köpte en ganska god smörgås i Hässleholm en gång ocksåLåt mig ställa en motfråga: vad är det som är rätt med Hässleholm nu då?
Kan ingenting om Sverige söder om Mälaren, så frågar av ren nyfikenhet.
Är det fortfarande Eslöv vi pratar om?Sant. Det bästa med Hässleholm är att det går gott om tåg bort därifrån.
Kvittar ju om det är Hässleholm eller Eslöv, det är samma skit, på två olika platser. Som boende i den ena av de två kommunerna och besökare i den andra känns det väl rätt hemmaÄr det fortfarande Eslöv vi pratar om?
Sverige? Hässleholm ligger i Danmark.Låt mig ställa en motfråga: vad är det som är rätt med Hässleholm nu då?
Kan ingenting om Sverige söder om Mälaren, så frågar av ren nyfikenhet.
Säger hallänningen?Sverige? Hässleholm ligger i Danmark.
Hur långt bort känns tryggt och hemma för dig?Kvittar ju om det är Hässleholm eller Eslöv, det är samma skit, på två olika platser. Som boende i den ena av de två kommunerna och besökare i den andra känns det väl rätt hemma![]()
Hemma? Inom 15 minuter från Vinslöv.Hur långt bort känns tryggt och hemma för dig?
Åsen är den naturliga gränsen mellan Sverige och Danmark.Säger hallänningen?
Hade tänkt dra till med något tyket om att allt söder om Järnbrott är lite suspekt, men fick damma av historiekunskaperna och notera att det var Sverige hela vägen ner till Lindome. Jaja.Åsen är den naturliga gränsen mellan Sverige och Danmark.
Förutom republiken Halland. Vi håller dansken och svensken stångna. Fiskmånglare och korvstoppare göra sig icke besvär.Allt ovan Hallandsåsen är ju Norrland
Den där gillar jag, då hade ju skatteunderlaget ökat drastiskt i Åre kommun.
Bara att tvinga alla fritidsboende i Åre kommun att behöva skriva sig på orten.Den där gillar jag, då hade ju skatteunderlaget ökat drastiskt i Åre kommun.
Behövligt!
Kan faktiskt hålla med, Halland är redigt. Ska Halland och Skåne bilda suverän stat tillsammans?Förutom republiken Halland. Vi håller dansken och svensken stångna. Fiskmånglare och korvstoppare göra sig icke besvär.
Blir smickrad förstås, men vi vill inte bilda union med danskarna. Lika opålitliga som svenskarna.Kan faktiskt hålla med, Halland är redigt. Ska Halland och Skåne bilda suverän stat tillsammans?