Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag sålde en liknande Crescent katalog från 90-talet, för många år sedan. Kommer inte ihåg exakt vad jag fick, men det bör ha varit 20 - 40 kronor. Människor samlar ju på olika saker, så jag tycker inte att det är något direkt överpris.i kommunismen kommer allt vara gratis, förutom reklambroschyrer som kommer kosta 75 kr
Visa bilaga 816468
Det roliga här var väl namnet i kombination med att sälja gammal reklam.Jag sålde en liknande Crescent katalog från 90-talet, för många år sedan. Kommer inte ihåg exakt vad jag fick, men det bör ha varit 20 - 40 kronor. Människor samlar ju på olika saker, så jag tycker inte att det är något direkt överpris.
I samma veva sålde jag lite medlemstidningar mm från Volvo PV klubben. Tyskar är/var tokiga i Volvo PV, så de såldes direkt för ännu mer än Crescent katalogen.
Sant. Jag observerade inte namnet, så annonsen blir ju lite ironisk. Kommunismkapitalism.Det roliga här var väl namnet i kombination med att sälja gammal reklam.
Något som stod i min twitter-bio så länge den fanns ;)Kommunismkapitalism.
Så va det nog:Är det bara jag eller är inte XE den billigaste Infinito-ramen, utan CV?
Här måste man väl nästan ställa sig frågan: En nolla för mycket, eller två?Sånt här urholkar ju begreppet "en nolla för mycket" på ett högst flagrant vis.
Här måste man väl nästan ställa sig frågan: En nolla för mycket, eller två?
Eller tre?Här måste man väl nästan ställa sig frågan: En nolla för mycket, eller två?
Så skall du inte känna dig. Mötet med funktionella analfabeter kan vara väldigt svårt.känner mig dum
Visa bilaga 816595
Är detta någon raritet?
![]()
Säljes: Shimano Bakväxel Alivio Rd-M3100
Ny i obruten förpackning. Nypris 350-400kr, säljes för 399kr; finns att hämta i Enskedehappyride.se
300kr är sista priset, kompis. Dock lite högt...Den där är förvirrande för att texten säger 399 kr medan priset i annonsen är 300 kr.
Så närmare 400 spänn innan den är hemma i lådan då......
Får man komma med riktiga tips här eller är tråden bara för att skratta åt felaktigt prissatta cyklar?
Denna Scott är lite lockande. Fint utrustad. Kanske inte toppskick men någon i Göteborg kanske vill köpa?
https://www.blocket.se/21236587
Jag tänker att allt uppseendeväckande passar, oavsett anledning.Får man komma med riktiga tips här eller är tråden bara för att skratta åt felaktigt prissatta cyklar?
Den var ju både ful och cool samtidigt!Denna Scott är lite lockande. Fint utrustad. Kanske inte toppskick men någon i Göteborg kanske vill köpa?
https://www.blocket.se/21236587
Rätt frän!Jag tänker att allt uppseendeväckande passar, oavsett anledning.
Den var ju både ful och cool samtidigt!
Jätteful. På alla sätt och vis. Jag tror inte ens jag skulle kunna få några killar med den.Raggarcykel? Om den håller vad den lovar är det ett bra pris.
Information
- Skick
Använd – i gott skick- Är du intresserad av att snabbt glida fram i stadsmiljön? Söker du en cykel som imponerar på ALLA kvinnor? Här har du en riktigt brudmagnet!!! Avskalad och oväxlad lätt cykel! 28” hjul. Får du inte brudar med denna så bör du fundera på munkliv i kloster! Pris 900kr. Gärna inbyte av defekta cyklar vid köp!
www.facebook.com
"Endast intressekoll, ska inte säljas"
![]()
Säljes: Emonda ALR DA-9000
OBS, endast intressekoll, inte helt redo att säljas än. Strl 56. Emonda ALR med Dura Ace 9000 grupp samt Envehappyride.se
Borde finnas egen avdelning för intressekollen, så de behöver inte besudla säljeslådan."Endast intressekoll, ska inte säljas"
![]()
OBS, endast intressekoll, inte helt redo att säljas än. Strl 56. Emonda ALR med Dura Ace 9000 grupp samt Envehappyride.se
Borde svara " Tackar som frågar""Endast intressekoll, ska inte säljas"
![]()
Perfekt köp för ickevätternrundan.
Har redan svarat och meddelat mitt ointresse :)Borde svara " Tackar som frågar"
Tror, det är rätt lugnt ändå. Människor som skriver sådana "annonser" lyckas nog sällan få något såltNja, då måste man får garantien att den inte kommer att säljas inför ickevätternrundan.
Det är den där typen av människor som är framgångsrik på linkedin och i arbetslivet. Cykeln kommer säljas till någon bekant.Tror, det är rätt lugnt ändå. Människor som skriver sådana "annonser" lyckas nog sällan få något sålt![]()
One of a kind?"Endast intressekoll, ska inte säljas"
![]()
Hände det inte en (1) gång att det faktiskt var kille/tjejen i filmen som skrivit brevet?...Visa bilaga 819399Lite Bullens brevfilm över den här... "Det är inte däcken på bilden som skrivit brevet"?
Jag har svårt att släppa den här annonsen."Endast intressekoll, ska inte säljas"
![]()
Den hade varit intressant, men eftersom den inte är till salu så köpte jag en annan istället. Typ."Endast intressekoll, ska inte säljas"
![]()