Bockstensturen 2012
Faller också in i hyllningskören efter gårdagens lopp som fortfarande skapar endorfinsvall när jag tänker tillbaks på det. Att pumpa längs de flowiga stigarna i klitterna ovanför strandpromenaden med fästningen närmandes framför en var helt grymt ! Att man får en större lös sten mitt framför hjulet och märker att krafterna för ett snyggt bunnyhopp över den fanns kvar gjorde ju ingen större skada heller :)
Jag håller dock med om diket ganska nära slutet som diskuterats tidigare, det blev lite stökigt när man valde att som jag välja att snedda det med riktning höger, i högerspår. När dessutom staket-fållan kom tight efter och gjorde att man fick knixa sig snävt åt vänster för att komma på vänster sida om detta blev det lite problematiskt. Hände inget för mig men förstår hur Richard som gick genom tävlingen med högre fart än mig gjorde sig illa där. Någon spång/bräda såg jag inte där nu.
2.12 på 5-milarn igår, nästa år blir det under 5 på 95an!
Jag håller dock med om diket ganska nära slutet som diskuterats tidigare, det blev lite stökigt när man valde att som jag välja att snedda det med riktning höger, i högerspår. När dessutom staket-fållan kom tight efter och gjorde att man fick knixa sig snävt åt vänster för att komma på vänster sida om detta blev det lite problematiskt. Hände inget för mig men förstår hur Richard som gick genom tävlingen med högre fart än mig gjorde sig illa där. Någon spång/bräda såg jag inte där nu.
2.12 på 5-milarn igår, nästa år blir det under 5 på 95an!