Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skriv gärna om du lyckas lista ut vilka längder och tjocklek det ska vara. Jag har tänkt tanken att jag borde ta reda på det och ta hem så jag har extra ifall jag kör sönder någon. Tror mina hjul heter "Line Comp 30" om jag inte minns fel ... 29", på en Fuel Ex 8 2018Hej.
Jag har kört av ekrar både fram och bak på min Slash med Bontrager Comp 30 hjul.
Försöker beställa på nätet då jag har en bit till butik.
Hur sjutton vet man vilka ekrar och nipplar man ska köpa? Samt vilka som är fram och bak.
Någon som har koll?
Line Comp 30 från 2018 eller senare? Ca 280 mm? I så fall har jag både ekrar och nipplar kvar från bakhjulet jag körde sönder.Hej.
Jag har kört av ekrar både fram och bak på min Slash med Bontrager Comp 30 hjul.
Försöker beställa på nätet då jag har en bit till butik.
Hur sjutton vet man vilka ekrar och nipplar man ska köpa? Samt vilka som är fram och bak.
Någon som har koll?
280? Snarare 270 mm, ev ännu kortare.Line Comp 30 från 2018 eller senare? Ca 280 mm? I så fall har jag både ekrar och nipplar kvar från bakhjulet jag körde sönder.Visa bilaga 558678
Nej det är bara perspektivet från kameran. Tumstocken är centimetertjock, skulle lagt den på sidan.280? Snarare 270 mm, ev ännu kortare.
Hur mäter man en ekers längd?Nej det är bara perspektivet från kameran. Tumstocken är centimetertjock, skulle lagt den på sidan.
Det verkar som om du har mätt längden från utsidan av böjenNej det är bara perspektivet från kameran. Tumstocken är centimetertjock, skulle lagt den på sidan.
är det samma längd på båda sidor? De brukar vara kortare på DS och det ser ut som du skrivtavla DS på den blå tejpen på första bilderna...Som sagt, ungefär 280. Men det intressanta här är ju om @Jimmieboy har ett par Line Comp 30 från 2018 eller senare och om han vi ha lite ekrar, inte om det är exakt 280 mm.
Visa bilaga 558717
klipp av och mät?
klipp av och mät. enklare kan jag inte förklara för dig!
Ja det verkar vara samma längd på båda sidor och också fram och bak på Line Comp 30, men för säkerhets skull buntade jag ihop ekrarna sidovis.är det samma längd på båda sidor? De brukar vara kortare på DS och det ser ut som du skrivtavla DS på den blå tejpen på första bilderna...
Jag kan slänga med dem till SvartVitt nu i helgen om du dyker upp där, annars kan vi säkert ordna nåt.Mina Line Comp 30 (29" boost) är 2018
Kan du avyttra ett par av varje längd eller så är jag lite intresserad. Är väl bäst att ha samma sort som redan sitter och Trek säljer ju bara stora buntar vad jag sett.
Du verkar ju vara ute och trampa i närområdet, så om vi skulle vara ute samtidigt i samma område nån gång...
Intressant...jag kan inte minnas att det skulle se ut som offset i fälgen... måste detaljstudera när jag klappar om cykeln nästa gång...Ja det verkar vara samma längd på båda sidor och också fram och bak på Line Comp 30, men för säkerhets skull buntade jag ihop ekrarna sidovis.
Jag kan slänga med dem till SvartVitt nu i helgen om du dyker upp där, annars kan vi säkert ordna nåt.
Tackar så mycket för erbjudandet.Som sagt, ungefär 280. Men det intressanta här är ju om @Jimmieboy har ett par Line Comp 30 från 2018 eller senare och om han vill ha lite ekrar, inte om det är exakt 280 mm.
Visa bilaga 558717
?Jag brukar försöka hänga med på måndagsturerna, men de senaste veckorna har SvartVitt tagit upp all cykeltid. Pinga mig om du dyker upp så lyckas vi säkert lösa det någon gång.
Jag har inte sett att de säljs lösa någonstans tyvärr, krisar det så kan jag ju lägga några på lådan. Eller så får du övertala dottern att skippa xco, pappa behöver ju ekrar :DMen tänkte mer att någon kanske hade järnkoll på en länk eller exakt betäckning eller liknande så det kunde beställas och skickas hem. (Smidigt som tusan)
Haha?Jag har inte sett att de säljs lösa någonstans tyvärr, krisar det så kan jag ju lägga några på lådan. Eller så får du övertala dottern att skippa xco, pappa behöver ju ekrar :D
Jag vill gärna köpa ekrar! Du kan ju PM mig med vad du har kvar om några finns kvar...Line Comp 30 från 2018 eller senare? Ca 280 mm? I så fall har jag både ekrar och nipplar kvar från bakhjulet jag körde sönder.Visa bilaga 558678