emmer sa:
Konkret sa:
Capra ibex sa:
Konkret sa:
Capra ibex sa:
Konkret sa:
Capra ibex sa:
Hur svårt är det att begripa följande
Tävlingsklass
Motionsklass
Visst är det så men hur svårt är det för arrangören att helt enkelt lägga listan efter allt eftersom folk kom i mål?
Du har aldrig tänkt längre än näsan räcker eller? Det kan ju hända att folk anmäler sig till motionsklass just därför att man INTE vill vara med i en resultatlista. Många vill cykla utan bli uppspecad i en lista. Det är en mycket respektabel inställning tycker jag.
Finns inget som säger att man måste få en placering bara för att man kommer in och läggs in vid den tiden man kom in på.
Frågor på det?
Nej. Jag förstår precis hur fel du har. Kör tävling om du vill ha placering istället.
Du får nog läsa det jag skrev en gång till ang placering.
Men tiden får ju alla som vill reda på. Har du en susning om varför du tjafsar ens en gång?
Ja, för att det hade varit bättre om man la listan efter vilken tid man kom in på och inte vilken bokstav som ens efternamn börjar med.
Dock behöver man inte lägga en siffra framför om man nu är rädd att folk skall bli kränkta över sin placering.
Varför skall man anmäla sig i tävlingsklassen när det verkar vara det sämsta förbundet i Sverige, scf alltså.
Jag har då aldrig läst något gott om förbundet här varesig om licenser, försäkringar eller annat.
Låt folk tävla i motionsklassen. Alla motionslopp i löpning jag ställt upp i har haft placering. Ta gbg varvet som exempel, 50000kränkta personer får veta att dom alla är sämre än tävlingsklassen.