Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det ska ju funka som seedning till Cykelvasan så man måste ju hålla det enkelt...Dragakots sa:Allt...
Det är ju inget mtb-lopp den stora andelen asfalt. Den som dragit banan verkar ju vara helt okunnig om vad Delsjöterrängen har att erbjuda i stigväg.
rekrevs sa:Skall man ha ett lopp med masstart och många tävlande så kan man inte köra på mindre stigar. Det slutar bara med att det blir köer i skogen. Senast jag körde Girot så blev jag omkörd av allt och alla på grusvägarna och sedan var det totalstopp så fort man kom in i skogen :)
rekrevs sa:Skall man ha ett lopp med masstart och många tävlande så kan man inte köra på mindre stigar. Det slutar bara med att det blir köer i skogen. Senast jag körde Girot så blev jag omkörd av allt och alla på grusvägarna och sedan var det totalstopp så fort man kom in i skogen :)
BjornR sa:Tänk dig nu att dom ska köra Thin Lizzy från vändplatsen...
per.e sa:Cykeltävling sponsrad av en bilförsäljare och där pengarna går till lagidrotten. Bara i #volvograd.
Dragakots sa:rekrevs sa:Skall man ha ett lopp med masstart och många tävlande så kan man inte köra på mindre stigar. Det slutar bara med att det blir köer i skogen. Senast jag körde Girot så blev jag omkörd av allt och alla på grusvägarna och sedan var det totalstopp så fort man kom in i skogen :)
Har du sett årets sträckning? Vad är poängen med att köra asfalt genom Mölnlycke när man avverkat 30km in på sträckan? Har inte fältet hunnit sprida ut sig då? Det finns ju gott om möjligheter till att varva grusväg/omkörningssträckor med kortare stigsegment i terrängen utan att hänfalla åt den asfaltsporr som banläggaren nu har vältrat sig i. Att kalla tävlingen för ett mtbrace är inte seriöst.
Akoa sa:per.e sa:Cykeltävling sponsrad av en bilförsäljare och där pengarna går till lagidrotten. Bara i #volvograd.
Ja. Hoppas på bojkott från alla
laasesku sa:Kollade mailen nyss och även loggade jag in på girots hemsida. Hittar ingen info om vilken starttid och info som brukar skickas ut. Någon som vet vart denna info finns? ?
http://goteborgsgirot.se/information/infor-start/ skickas ut några dagar innan startlaasesku sa:Kollade mailen nyss och även loggade jag in på girots hemsida. Hittar ingen info om vilken starttid och info som brukar skickas ut. Någon som vet vart denna info finns? ?
på deras hemsida (inbjudan) står att det ska komma den info vi väntar på, på mail idag. Eventbyn öppnar imorgon kl 13.Capra ibex sa:Dålig info generellt. När öppnar den sk eventbyn? När kan nr lappar hämtas?
Kniven sa:Haha vad fan är det här! Det dubbelsvarta insteget på Thin Lizzy (15,8km) lär bli sevärt. Puketorpsstigen är fin och detsamma för Kåsjöstigen men Stans Väg är inte ens kul på fyllan. Nedfarten från masten är kul med obs på totalstopp i slutet (blöthål och teknisk crux). Lite snabbt räknat så är det fin stigcykling i ~3500m. Lycka till!