Böldprästen
Medlem
Bra bil xc mtb gbg
Finns inga filmer på den där knixxen på Thin lizzy som alla pratar om? Hade varit kul och se den innan ifall den nu är så teknisk ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eveningstar sa:Jag trodde alla hette Glenn i Göteborg?
aha, kul å höra. Ja jag tyckte LVG-loppet kändes lite bättre ordnat denna gången. Så vädret klarade sig där inne i stan då ja, tur.Capra ibex sa:Vädret var ju perfekt o stigarna snustorra vilket nog gjorde gott för Glenn. Ett fint arr trots allt strul innan. Mkt funktionärer o snutar ute. Men visst är det lite speciellt med så mkt asfalt o grus o stigar som är väldigt tekniskt krävande i långloppsmått. Nöjd, men kommer nog inte köra igen om inte banan ändras tillbaka till mer stig. Alt om dom gör ett rent grusrace, hade haft sin charm det med
GordonK sa:Inga resultat får presenteras i motionsklassen. Lite trist men så säger reglerna. Någon vänlig själ här på happy gjorde en lista i Excel förra året :-)
Maakus sa:Vad är det för hittepå?
Är det ifall en glad motionär råkar köra snabbare än någon med licens?
Officiella sanktionerade tävlingar har inga resultat i motionsklassen.Surf sa:Vilka regler stoppar resultatlistor i motionsklassen? När jag varit med i tävlingarna i Långloppscupen har det funnits resultatlistor.
Yes ynka 75kr st. Finns länkade under ditt namn i res listanVasaConny sa:Är det någon som vet vart alla bilder kommer att hamna. Jag tycker att det var väldigt många fotografer ute efter banan. Riktigt roligt lopp måste jag säga, och ganska jobbigt :-)
VasaConny sa:Här kommer en film från mitt lopp. Kolla om du är med på film. Placering 65 i tävling, körde på 2:22
Kul med film. Hur vet du placering? Körde du tävlingsklass?
Nä det är ju mest att resultat är sådant som sänds till SCF och motionsklasser är inte SCF-sanktionerade tävlingar.Surf sa:Den 6 maj, dvs dagen för Bra bil xc mtb gbg, kördes Lidingöloppet MTB. Där finns det en resultatlista för motionsklassen. Är det regionala regler som emmer hänvisar till? Är det annorlunda i Stockholm?
Roder sa:Rullade i mål på 2:21:58 och jag tror det blev 12 plats i motion herrar.
Tycker det är tråkigt att det inte finns en resultatlista för motion utan att man manuellt måste räkna fram vart man kom.
Surf sa:För mig spelar det stor roll. Jag ska inte kvalificera mig för något. Jag vill veta hur jag placerade mig i förhållande till andra motionärer. Jag skulle gärna titta på en lista "som bara är tider som inte är officiella och dessutom är ordnade kronologiakt så att säga".
Capra ibex sa:Hur svårt är det att begripa följande
Tävlingsklass
Motionsklass
RasmusO sa:Här är resultatlistan Motion Herrar som pdf i ordning.
/R
Ungefär lika svårt som att anmäla sig till rätt klass om man nu är så tävlingsinriktad att man nödvändigtvis vill veta sin placering. :)Konkret sa:Capra ibex sa:Hur svårt är det att begripa följande
Tävlingsklass
Motionsklass
Visst är det så men hur svårt är det för arrangören att helt enkelt lägga listan efter allt eftersom folk kom i mål?
Du har aldrig tänkt längre än näsan räcker eller? Det kan ju hända att folk anmäler sig till motionsklass just därför att man INTE vill vara med i en resultatlista. Många vill cykla utan bli uppspecad i en lista. Det är en mycket respektabel inställning tycker jag.Konkret sa:Capra ibex sa:Hur svårt är det att begripa följande
Tävlingsklass
Motionsklass
Visst är det så men hur svårt är det för arrangören att helt enkelt lägga listan efter allt eftersom folk kom i mål?
Capra ibex sa:Du har aldrig tänkt längre än näsan räcker eller? Det kan ju hända att folk anmäler sig till motionsklass just därför att man INTE vill vara med i en resultatlista. Många vill cykla utan bli uppspecad i en lista. Det är en mycket respektabel inställning tycker jag.Konkret sa:Capra ibex sa:Hur svårt är det att begripa följande
Tävlingsklass
Motionsklass