Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, där fick man bekräftat att man tillhör förra millenniet. Tar bara i stort sett bara stillbilder och har bara publicerat stillbilder i mina RR:ar här. ?För 5 k får du knappt något vettigt. Skulle kanske satsa på en gopro eller liknande för rörligt material. Känns ju lite -99 med stillbilder bara.
Kolla vad du får för resultat i råformat från din lur om du inte redan gjort det.Lite trådarkeologi :D
Jag ska på en resa i sommar och behöver kunna ta bilder som är goda nog att publicera i tidning/på webb. Nu är frågan vad jag ska köpa för kamera. Eller ska jag ens köpa en kamera?
- budget 5 tkr ex moms.
- låg vikt.
- tålig (ska kunna ha den i ryggfickan på cykelturer i en plastpåse.
- väsentligt bättre än min iPhone Se 2022 för att motivera köp.
- bilderna ska dokumentera vandring i bergen.
Jag har en iPhone se 2022 genom jobbet som jag måste ha med mig så att köpa en ny mobil bara för detta känns inte värt. Men kanske räcker det med en iPhone se 2022
Kolla vad du får för resultat i råformat från din lur om du inte redan gjort det.
Det finns knappt nåt som är tillräckligt litet för ryggficka om det ska bli bättre än luren (förutsatt att du tänker fota i någorlunda vettigt ljus). Men kolla Ricoh GR2 till exempel.