Doktor Englund
Ny medlem
Bra minipump! Gärna den bästa!
Min kära Airboy har förlorats och måste nu ersättas. Den var gjord i plast och hade en ruskigt lite luftcylinder och kostade 69 kronor när jag köpte den men den har klarat att pumpa såväl mina som mina polares däck vid många tillfällen. Mycket dyrare pumpar med "smarta munstycken" har misslyckats med att ge ett bra tryck men då har alltid Airboy funnits där. Saknaden är inte obetydlig.
För att inte deppa ihop över denna min förlust ser jag det som en möjlighet att köpa nytt. Något som alltid gjort mig glad. Jag har spanat in mig på nedanstående pump. Crank Brothers Power Pump Pro. Finns för 295:- på CykelCity eller 400:- på Cykloteket..... Så vitt jag kan förstå är det samma modell.
Denna ska vara bra enligt tester i tidningar skrivs det. Är den testad av någon här och är den bra?
För att inte deppa ihop över denna min förlust ser jag det som en möjlighet att köpa nytt. Något som alltid gjort mig glad. Jag har spanat in mig på nedanstående pump. Crank Brothers Power Pump Pro. Finns för 295:- på CykelCity eller 400:- på Cykloteket..... Så vitt jag kan förstå är det samma modell.
Denna ska vara bra enligt tester i tidningar skrivs det. Är den testad av någon här och är den bra?