Bra MTB-ort för sommarjobb i Norge?
Jag funderar på att dra till Norge i sommar och jobba ihop rikligt med dyrbara norska kronor. Tanken är att vara på en ort med bra MTB-leder runt knuten, så att jag kan dra ut och trampa varje ledig stund. Jag kör XC/AM och ger mig på stökigare terräng för varje år. Hittills har jag aldrig kört bikepark, men jag blir mer och mer sugen att testa.
Nu vill jag ha tips på lämpliga orter och jobb - gärna där boende ingår. Det vore kul med en bikepark, men det är inget måste. Jag kan tänka mig många olika sorters jobb inom exempelvis serviceindustrin, men jag är för kräsen för disk- och städjobb. Jag har en akademisk examen och har jobbat inom media de senaste fem åren, men är rejält trött på det och vill prova något nytt.
Alla tips om bra orter och eventuella arbetsgivare mottages tacksamt.
Nu vill jag ha tips på lämpliga orter och jobb - gärna där boende ingår. Det vore kul med en bikepark, men det är inget måste. Jag kan tänka mig många olika sorters jobb inom exempelvis serviceindustrin, men jag är för kräsen för disk- och städjobb. Jag har en akademisk examen och har jobbat inom media de senaste fem åren, men är rejält trött på det och vill prova något nytt.
Alla tips om bra orter och eventuella arbetsgivare mottages tacksamt.